שירותי פינוי דירה יעילים

פינוי דירה יעיל במיוחד

אנשים אשר לא בצעו מימיהם פינוי דירה אינם מכירים את כל התהליך, ומטבע הדברים, יש להם חשש מכל הנושא. פינוי מדירה נעשה במשך כיום אחד בממוצע, ומבצעים אותו עובדים מנוסים בהנהלת מנהל עבודה שהינו מומחה פינוי דירות. אלא שההכנות לפינוי הן ארוכות וצריך לתכנן אותם היטב. מומלץ לכל מי שאינו מכיר את התחום לפנות לחברה טובה ויעילה שיש לה ניסיון מצטבר רב בכל התהליך. ככל שיקדים ליצור קשר כן ייטב, מאחר ומרבית החששות יפוגו לאחר שיחה ראשונית עם נציג החברה.

שירות אדיב ללקוח

כבר בדקות השיחה הראשונות יהיה ברור ללקוח שהנהלת החברה שמה במרכז תשומת הלב את הלקוח וצרכיו. נציג החברה יקשיב ללקוח ייתן הדרכה והסברים ויבהיר בפניו את כל השלבים בתהליך הארוך. השלב הבא יהיה בפגישה שתיערך בבית שאמור להיות מפונה, ובמהלכה ילמד מנהל העבודה להכיר את הדירה ותכולתה. כך הוא יוכל לתכנן את הפינוי בצורה טובה. הוא ידאג להביא לעבודה את כל הציוד המתאים כולל: מנשאי סבלים, עגלות סחיבה ואפילו מנופי הרמה לפי הצורך.

עבודת מנוף

המנוף מיועד להעברת פריטים גדולים מקומות גבוהים. החפצים הללו אינם יכולים לעבור בפתחי דלתות סטנדארטיים, ולכן, הם יועבר בדרך האוויר ודרך פתחי מרפסות רחבים. עבודת מנוף מחייבת ידע מקצועי והיא נעשית עם מקדם בטיחות גבוה. אנשים לא מורשים להסתובב בקרבת המנוף בזמן עבודתו. הקבלן יבצע בעזרתו, פינוי חפצים מגגות, פינוי רהיטים מגושמים מחדרים ועוד. עלות עבודת מנוף הינה גבוהה, יחסית, וצריך לקחת זאת בחשבון.

הזמנת עבודה

פינוי תכולת דירה אורך כיום אחד בממוצע, והדבר תלוי בכמות המיטלטלין שיש בדירה. יש צורך באריזה טובה והחברה היא זו שמספקת את הקרטונים לאריזה, והיא אף תתדרך את הלקוחות בשיטות אריזה נכונות. כדאי לכל מי שרוצה להעביר את תכולת דירתו בקיץ, למהר ולסגור תאריך פינוי, מאחר וחודשי הקיץ נחשבים לעמוסים מאוד בתחום. משפחות רבות רוצות לעבור בתקופת החופש הגדול על מנת שהילדים יתחילו את לימודיהם במוסד החדש עם ראש נקי ולאחר התמקמות בדירה החדשה. כך, שחברות מקצועיות נוהגות לסגור תאריכים מוקדם.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו