שירותי פינוי דירה וניקיון לאוכלוסיה הקשישה

שירותי פינוי דירה וניקיון

אם גם לכם יצא לא מזמן לבקר את הוריכם בדירתם, ומשם יצאתם בתחושה לא כל כך טובה, אנו ממליצים לכם לקחת רגע קל ולהקדיש מספר רגעים לקריאת המאמר הנוכחי. כיום דירות רבות בהן מתגוררים אנשים מבוגרים מעידות על סימני הזנחה כללית. יכול מאד להיות שאתם נמנעים מלומר להוריכם שדירתם נמצאת במצב בלתי ראוי למגורים, עקב מבוכה ובושה ובפרט בשל העובדה שאנשים מבוגרים יותר, נוטים לעתים להיות גם רגישים יותר.

שירותי פינוי עבור דירות של הורים מבוגרים

אין שום ספק שהפיתרון לבעיה ידוע לכם, אך הבעייתיות נובעת מהסכמתם של ההורים הקשישים. כן וודאי כבר ניחשתם, אנו מדברים של שירותי פינוי יסודיים עבור הדירה המוזנחת של זוג ההורים הקשישים. אך האם יסכימו לכך ההורים? אולי כדאי לנקוט בטקטיקת פעולה אחרת ולהזמין את צוותי הפינוי בהפתעה לדירה? לא ולא. להפתיע את ההורים בצורה שכזו לא יועיל בדבר, ומכאן אנו מגיעים לקושי נוסף שבא לידי ביטוי בקושי רב להיפרד מחפצים שונים גם אם מדובר בחפצים שאינם עוד בשימוש, וגם אינם מאפשרים בכלל שימוש.

כיצד לשכנע את ההורים להתחיל בפינויה של הדירה?

במקרים מהסוג האמור, רצוי ראשית לקבל ייעוץ והכוונה מקצועית מאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום. אנשי מקצוע אלו לרוב מועסקים תחת חברות פינוי ויודעים היטב כיצד יש להתמודד ומהן דרכי הפעולה הטובות והיעילות ביותר במסגרת פינוי דירות של אנשים קשישים. צוותי הפינוי יכולים לסייע לכם דרך פגישה מוקדמת עם זוג ההורים בדירה, במהלכה אולי יגיעו ההורים לתובנות חדשות ויסכימו להתחיל בהליכי הפינוי. הסכמה זו תוכל להיעשות בזכות ניסיונם של צוותים אלו בכל הנוגע להתמודדות עם אוכלוסיית גילאי הזהב.

לשוחח עם ההורים בדרכי נועם

מעבר לכך, עליכם לנסות ולהסביר להוריכם בצורה סובלנית ועדינה מדוע פינוי של הדירה יוכל לסייע להם ואף להעלות את איכות החיים במרב המגורים. מעבר לכך נסו להסביר להם שהם אינם האנשים היחידים שנוטים לאגור כמויות בלתי מבוטלות של חפצים בביתם, אלא מדובר בתופעה רווחת וטבעית המאפיינת עוד פלח רחב באוכלוסייה. הציגו בפניהם את מטרותיה של חברת הפינוי, הסבירו להם בדרכי נועם שתפקידה הוא בסך הכול לדאוג לרווחתם דרך הוצאה של תכולת הדירה וסיפוק חלל רחב יותר בתוך הדירה.

כיצד יכולים לסייע צוותי הפינוי במסגרת ההתמודדות עם ההורים?

במידה וההורים נעזרים בהליכון למשל, או כסא גלגלים, הציגו בפניהם את היתרונות המרובים שכרוכים בתהליך הפינוי של הדירה, כך שלאחר שיוצאו כל החפצים שחוסמים את המעבר במסדרון ובסלון, הם יוכלו לנוע ביתר קלות ובחופשיות ברחבי הבית. לצד ניסיונות השכנוע וההסברה שלכם, ייחלץ צוות הפינוי מטעמה של חברת הפינוי לעזרתכם, ויגיע מספר שעות קודם לפינוי, על מנת להציג בפני זוג ההורים את כל תכנית העבודה לרבות כל השלבים העיקריים שבה. כל זאת, על מנת להבטיח את השקט הנפשי שלכם ושל הוריכם.

תהליך הפינוי בסופו של יום יביא לכדי סיפוק

במסגרות ההכנות לקראת יום הפינוי, צוותי העבודה יעניקו להוריכם הסבר מפורט באשר לתהליך הפינוי לרבות פירוט מלא של כל החפצים שעתידים להיות מפונים להבדיל מאלו שישמרו בחלל הדירה. עם תום ההסבר, קרוב לוודאי שזוג ההורים כבר יתחיל להבין שתהליך הפינוי הינו הצוהר שלהם להתחלה של חיים חדשים באיכות הרבה יותר גבוהה. עם תום הפינוי, ללא שום ספק, יתבוננו ההורים בסיפוק רב בדירתם הנוכחית אשר השיבו לה את המראה המקורי שלה ואת החיות והרעננות בה היא התאפיינה לפני שנים רבות.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו