על השירותים והאפשרויות בפינוי דירה

האפשרויות שיש בפינוי דירה

שירותי פינוי דירה וניקיון – רכשתם דירה ישנה ומוזנחת ואתם מעוניינים לשדרג אותה באמצעות פינוי התכולה הינה המצויה בה? רוצים להשביח את הנכס הנמצא בבעלותכם באמצעות הליכי פינוי וניקיון מקצועיים? מחפשים אחר פתרון מקצועי לכל פריטי התכולה הישנה המצויה בביתכם? הגעתם למקום הנכון!

אצלנו ב-מומחה פינוי דירה, צוות פינוי מקצועי בראשותו של שי גולד, קבלן פינוי מוסמך בעל ניסיון מקצועי של למעלה מ-25 שנה בענף הפינוי, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות פינוי במקום אחד!

פינוי דירות- כל השירותים

אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, מאפשרים לכם ליהנות מהליכי פינוי מהירים, מקצועיים ויעילים המותאמים לכל מטרות הפינוי העומדות בפניכם, החל מפינוי חפצים מיותרים ומערכות ריהוט ישנות משטח הדירה שבבעלותכם, דרך פינוי תכולת ירושה ועיזבון ועד לפינוי פסולת מדירות השייכות לאגרנים ואספנים כפייתיים.

את שירותי הפינוי שלנו אנו מיישמים באמצעות מערכות ציוד פינוי מקצועי ומיומנויות פינוי אותן פיתחנו לאורך 25 שנות פעילותינו בענף.

ניקיון דירות- שירות עם ערך מוסף!

במקביל לעבודות הפינוי המיושמות על ידינו, אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ליהנות ממגוון רחב של שירותי ניקיון, ארגון וסדר בשטח הדירה אותה אנו מפנים. שירותי הניקיון שלנו כוללים בין היתר את השירותים הבאים:

  • ניקיון יסודי של שטח הדירה בגמר עבודות הפינוי
  • שירותי חיטוי כיורים, מקלחונים, אמבטיות, קרמיקות וכדומה
  • שירותי סיוד וצבע לצורך הרחקת סימני עובש, פטרת ורטיבות מקירות הבית או המבנה
  • שירותי החלפה או תיקון בלאי בשטח הדירה (תריסים, רשתות, חלונות וכדומה)
  • שירותי הדברה

ושירותים נוספים המותאמים למצבה הנוכחי של הדירה מייד עם סיום הליכי הפינוי על ידינו.

השילוב בין שירותי פינוי לצורך הוצאה וסילוק של תכולה מיותרת משטח הדירה לבין שירותי הניקיון הנלווים המוצעים לכם על ידינו, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מפעולות ממוקדות המשביחות את הנכס העומד לרשותו.

כל אחד מהליכי הפינוי המיושמים על ידינו מתוכננים לפרטי פרטים ומנוהלים על ידי צוות מסור, מקצועי ואמין במיוחד. צרו עימנו קשר וגם אתם תוכלו ליהנות מהשירות המקצועי ביותר בישראל בכל אחד מתחומי הפינוי האפשריים.

לבחור בחברת פינוי מקצועית ואמינה

למרבה הצער, בתחום של פינוי הדירה עוסקים, בין היתר, גם לא מעט חובבנים אשר עובדים ללא ידע וללא ניסיון. לחברה "מומחה פינוי דירה" שנים רבות של ניסיון בכל סוגי הפינוי, כך שאנו נוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

עובדים בשקט

השכנים שלכם לא צריכים להיות מוטרדים מכך שאתם מפנים ומנקים את הדירה. לכן, כל העובדים בחברה עושים את עבודתם בשקט וביעילות. בסיום העבודה, הן מנקים לא רק את הדירה עצמה אלא גם את חדר המדרגות של הבניין, דרכו הועבר חלק מן החפצים המפונים- כך שהשכנים אפילו לא יהיו מודעים לכך שהתרחש פינוי. בנוסף, נמנעים עובדי החברה מחנייה בחניות פרטיות של השכנים ביום הפינוי.

שומרים על הופעה נאותה במהלך העבודה

כל העובדים בחברה הינם מבוגרים ובעלי ניסיון בתחום, כולם עברו הסמכות והדרכות רבות בתחום הפינוי. הם שומרים במהלך העבודה על גישה רצינית ומכבדת, ושומרים על הופעה נאותה במשך כל תהליך הפינוי.

קומה גבוהה? עבודה עם מנוף

גם אם הדירה שאתם מעוניינים לפנות היא לא בדיוק דירת קרקע ויש הרבה רהיטים וחפצים כבדים, אל חשש. במידה ויש בכך צורך, הפינוי יתבצע באמצעות מנוף, כך שכל סוג של פינוי יוכל להיות אפשרי.

גישה נכונה לאגרנים כפיתיים

במידה ואתם מעוניינים לפנות דירה השייכת לאגרן כפייתי אשר אוסף חפצים באופן אובססיבי, תנו לנו לטפל בעניין. לחברה ניסיון רב שנים בסוגי פינוי מורכבים כגון פינוי אגרנות כפייתית, כך שניתן יהיה להתגבר על האתגר של פינוי דירה עמוסה ומטונפת. בנוסף, העובדים ינהגו כלפי האגרן בכבוד וברגישות המתאימים לסיטואציה, כדי לעבוד עד כמה שניתן תוך שיתוף פעולה עמו ומבלי ליצור אנטגוניזם מכל סוג.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו