לא רק פינוי – גם שירותי ניקיון וסדר מאת המומחה

מיומנו של מפנה דירות:

"ביצוע שירותי נקיון, ארגון וסדר – הליך פינוי מלא"

"הליך פינוי מקצועי הינו שירות המאפשר ללקוח ליהנות ממגוון רחב של שירותים נלווים בגמר עבודות הפינוי" מסביר לנו שי גולד, מומחה פינוי דירה העוסק בכל תחומי הפינוי האפשריים זה למעלה מ-25 שנה. "אנחנו בצוות מומחה פינוי דירה" ממשיך להסביר לנו שי, "מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות מהיצע נרחב של שירותי ניקיון, ארגון וסדר כחלק מהליכי הפינוי". רוצים לדעת יותר על שירותי הארגון, הסדר והניקיון המוצעים לכם על ידי צוות מומחה פינוי דירה בראשותו של שי גולד? המשיכו לקרוא את הראיון אותו קיימנו עם שי בנושא.

למי מיועדים שירותי הארגון, הסדר והניקיון אותם אתה מציע במסגרת שירותי הפינוי?

"שירותי ארגון, ניקיון וסדר מכונים על ידינו כשירותים נלווים, וזאת משום שהם מיושמים בגמר עבודות הפינוי. שירותים אלו מוצעים לכלל לקוחותינו, והם מותאמים לכל דירה בהתאם למצבה עם סיום הליכי הפינוי".

מה הן הפעולות המיושמות על ידי מומחה פינוי דירה במסגרת השירותים הנלווים?

"אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, מעמידים לרשות מזמיני השירות מגוון רחב של פעולות ניקיון, ארגון וסדר בשטח הדירה. פעולות אלו כוללות בין היתר: ניקיון יסודי של שטח הדירה, עבודות פוליש, חיטוי כיורים, קרמיקות, אמבטיות וברזים, עבודות סיוד וצבע, החלפה או תיקון של מתקני דירה בלויים, פירוק ארונות ישנים, שירותי הדברה ועוד פעולות המותאמות למצב הדירה ולאופן תחזוקתה".

האם שירותים ופעולות אלו נכללים במחיר הפינוי עצמו?

"ברוב המקרים, שירותי הארגון, הניקיון והסדר שלנו מוצעים ללקוח במחיר סמלי המתווסף למחיר שנקבע בגין עבודות הפינוי, וזאת בהתאם להיקף העבודות הנדרשות בשטח הדירה. ישנם מקרים בהם השירותים הנלווים בגמר עבודות הפינוי הינן הכרחיות כגון במקרים של פינוי דירות אגרנות, פינוי דירות ישנות ומוזנחות וכדומה, ולכן, אנו מכלילים את מחיר העבודות הנלוות כחלק בלתי נפרד מהמחיר המוצע ללקוח עבור עבודות הפינוי".

מה הן ההכנות הנדרשות לצורך ביצוע עבודות הניקיון, הארגון והסדר?

"ההכנות הנדרשות לצורך ביצוע עבודות הניקיון, הארגון והסדר בשטח הדירה בה ביצענו את עבודות הפינוי. כוללות בין היתר: רישום של כל עבודות הניקיון אותן אנו עומדים לבצע בדירה, וזאת לצרכי רכישת חומרי הניקוי הנדרשים. כמו כן, אנו דואגים לפרק ארונות ופריטי ריהוט מסורבלים וישנים אשר עלולים להפריע לנו במהלך עבודות הניקיון והסדר בשטח הדירה".

האם עבודות הניקיון מבוצעות על ידי אותו צוות שביצע את הליך הפינוי או שמדובר באנשי צוות אחרים?

"אנחנו בצוות מומחה פינוי דירה עוסקים בכל תחומי הפינוי האפשריים, ולכן הניסיון העומד לרשות כל אחד מאנשי הצוות שלנו הינו רחב גם בתחום הפינוי וגם בתחום ביצוע עבודות הניקיון והארגון בשטח הדירה".

האם קיימים שירותים מיוחדים אותם אתם מבצעים במסגרת עבודות הניקיון, הארגון והסדר?

"בהחלט. כל עבודות הניקיון, הארגון והסדר שלנו מותאמים לצרכי הלקוח ומזמין השירות, והם מיושמים בהתאם למצבה הנוכחי של הדירה בגמר עבודות הפינוי. כמו כן, אנו מאפשרים לבעלי דירות מכל סוג ובכל גודל, ליהנות ממגוון רחב של שירותים המיועדים לצורך השבחת הנכס. שירות זה מיועד לבעלי דירות המעוניינים לשדרג את סביבת המגורים העומדת לרשותם באמצעות פעולות מיידיות של ניקיון, ארגון וסדר".

האם עבודות הניקיון בשטח הדירה מתקיימות מייד לאחר הליכי הפינוי או שמדובר במועדים שונים?

"הדבר תלוי ברצון הלקוח וצרכיו. ברוב המקרים, שירותי הניקיון, הארגון והסדר שלנו בשטח הדירה מתקיימים מייד לאחר השלמת הליכי הפינוי מתוכה. יחד עם זאת, במידה והלקוח מבקש לקיים את עבודות הניקיון מספר ימים לאחר מכן, אנו נענים לבקשתו".




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו