שיקום דירה מוזנחת לאחר פינויה

שיקום ופינוי 

שיקום דירה מוזנחת של אגרנים כפייתיים חשוב לא פחות מאשר פינויה. מטרת טיפול בדירה כזאת היא להביאה למצב של מגורים סביר, ולשם כך, פועלים אנשים רבים, וביניהם מנהל חברת ההובלות שנבחר לצורך המשימה. פינוי דירה מוזנחת אינו קל וחייב להיעשות בצורה מיוחדת. שיקומה אינו פשוט ומחייב ידע, ניסיון, יכולת פיזית ומקצועית ועוד. כל התהליך מתבצע בדירה של אדם שסובל מבעיות נפשיות, ולכן, התנאים הם מורכבים מאוד ודורשים רגישות מיוחדת מצד כל העוסקים, ובמיוחד, מאנשי חברת ההובלות.

הפרעה נפשית

אגרן כפייתי סובל מתת הפרעה נפשית שגורמת לו לאסוף פריטים רבים לדירתו ממקומות שונים כולל מהרחוב. יש לו צורך בלתי נשלט לצבור חפצים והוא אינו מסוגל להיפטר מחפצים אחרים שיש ברשותו, גם אם הם חסרי שימוש. בדירה מצטברים כמויות לא הגיונות של חפצים, והיא הופכת לצפופה, למלוכלכת ומוזנחת. השיא מגיע כאשר נכנסים אליה מזיקים, מכרסמים, חרקים כמו: כינים. פשפשים, ועוד, ומוסיפים לכלוך. מהדירה עולים ריחות רעים והיא הופכת למטרד לסביבה ולסכנה תברואתית ובטיחותית.

פעילות הרשות המוניציפאלית

השכנים סובלים רבות מהמצב ואינם מסוגלים להשפיע על הדייר לפנות רכושו. הם חייבים לפנות לרשות המוניציפאלית, והיא חייבת לטפל במצב. יש פה חשש לבריאות ושלום הציבור והיא חייבת למצוא פתרונות. יש לה אפשרות להשתמש במחלקת הרווחה או במחלקת הפיקוח והאכיפה, והיא נחושה לפעול. בשלב זה נכנסת חברת ההובלות המקצועית והיא תתכנן יחד עם אנשי הרשות את פינוי הדירה. פינוי דירה מוזנחת אינו פשוט וצריך לקחת בחשבון את מצבה הכללי הקשה.

תהליך הפינוי

העובדים חייבים להגיע עם ביגוד הולם, נעליים סגורות, כפפות ועוד אביזרים לשמירה על אבירי גוף שונים. יש להם ציוד מתאים שכולל: עגלות סחיבה, מנשאי סבלים, כלי עבודה ומשאיות מתאימות. שיקום הדירה כולל שיפוצים, צביעה, ניקיון, חיטוי ועוד. לחברה יש יכולת לתת שירותי עזר אלו, וכן, שירותי פירוק והרכבת ארונות ומדפים, מיון, אריזה ועוד. לקוחות רבים יעדיפו לקבל שירות מקיף בחבילה אחת, וזה יחסוך להם הרבה טרדות, וכאב ראש מיותר. בחירה בחברה מוצלחת יביא לביצוע מושלם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו