שאלות ותשובות על פינוי מחסן

כל מה שרציתם לדעת על פינוי מחסנים

חברת צוות פינוי דירה מובילה את ענף הפינוי מדירות, ממחסנים, מחצרות וממקלטים והחברה מציעה מגוון רחב של שירותים ומתחייבת לזמני ביצוע מהירים ולמחירים אטרקטיביים. החברה פועלת באזורים נרחבים בארץ וברשותה צוות מקצועי ומיומן, כלי עבודה חדשים ואיכותיים ואמצעי פינוי מתקדמים. בין שירותי הפינוי שהחברה מציעה ניתן למצוא שירות לפינוי מחסן, שירות המיועד ללקוחות פרטיים המעוניינים לפנות את המחסן מחפצים מיותרים וללקוחות עסקיים כמו חברות לניהול נכסים או בעלי עסקים המעוניינים להשליך חפצים מיותרים מהמחסן ולפנות מקום אחסון. החברה פועלת ביעילות ובהתאם לגודל המחסן והחפצים שיש לפנות תשלח צוות מקצועי ומנוסה ומכולה אחת או יותר להשלכת החפצים.

כיצד נקבע המחיר של פינוי מחסן?

הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונדאג לתאם עמכם פגישה, ללא כל התחייבות מצדכם, במחסן אותו אתם מעוניינים לפנות. נציג מטעם החברה יבדוק את העבודה, ימליץ על שיטת הפינוי היעילה ביותר ובהתאם יציע לכם הצעת מחיר. אנו מתחייבים למחירים הוגנים ומשתלמים ומציעים שירות מעולה, מהיר ואמין.

כמה זמן לוקח לפנות מחסן?

מלאכת הפינוי של מחסן אורכת לרוב מספר שעות אך כאשר יש לפנות מחסן תעשייתי או מחסן אחסון של חברה העבודה יכולה להתארך גם למספר ימים. ככל שיש יותר חפצים לפנות וככל שדרכי הגישה למחסן מוגבלות וקשות כך המחיר עולה מעלה.

מדוע לא כדאי לפנות מחסן לבד?

ישראלים רבים למדו על בשרם כי פינוי חפצים מהמחסן היא משימה קשה הדורשת תכנון מקדים, כלי עבודה מקצועיים וכוח פיסי רב. חברה מקצועית כמו צוות פינוי דירה מתמחה בפינוי כל סוגי וגדלי המחסנים והיא מבצעת את מלאכתה במהירות וביעלות, לשביעות רצונכם המלאה כך שאינכם נדרשים למאמץ פיסי העלול לגרום לכאבי גב ולנזקים בריאותיים.

לאן מפנים את החפצים והפסולת מהמחסן?

החוק בישראל קובע כי אין להשליך חפצים לרחוב ללא השגחה או לצידי הדרכים ויש לפנותם לאתרי אשפה מורשים. חברת צוות פינוי דירה פועלת על פי התקנות וחוקי העזר של הרשויות המקומיות ולפי החוקים של המשרד להגנת הסביבה את החפצים היא מפנה לאתר של החברה, לאתרי אשפה מורדים ולמפעלי המיחזור. כמו כן, חפצים במצב טוב החברה תורמת לארגוני צדקה למעוטי יכולת ולמשפחות נזקקות.

איזה פעולות יש לבצע לפני פינוי מחסן?

אינכם נדרשים לפעולות מוקדמות לפני המחסן למעט יצירת קשר עמנו. כדאי ביום הפינוי לוודא כי דרכי הגישה למחסן פנויות וכדאי להתריע בפני השכנים כי הזמנתם חברה לפינוי המחסן. צוות החברה יפעל במהירות למיין את החפצים ולפנותם למכולה אותה נציב ברחוב, קרוב ככל הניתן למחסן, ללא הפרעה לשכנים ולעוברי האורח.

מה כולל השירות של פינוי מחסן?

חברת צוות פינוי דירה מציעה שירות פינוי מחסן מלא או חלקי, בהתאם לצורך שלכם. אנו ממליצים על פינוי חפצים מהמחסן לפחות פעמיים בשנה ואחר פינוי המחסן נבצע ניקיון יסודי ובמידת הצורך ועל פי החוזה שנחתום לפני תחילת העבודה נבצע חיטוי, הדברה וצבעית הקירות מחדש.

האם פינוי מחסן מסוכן?

כדאי לדעת כי במחסנים רבים מסתתרים עכברושים, נחשים וזוחלים ומכרסמים נוספים, חלקם מסוכנים. חוסר זהירות ופינוי ללא ציוד מגן עלול להביא למפגש לא נעים ואף מסוכן. בנוסף, חפצים ישנים במחסן מתבלים בגלל פגעי מזג האוויר והזמן ואתם עלולים לסבול מחבלות ומשריטות ממסמרים חלודים וכדומה.

איזה ציוד נדרש לפינוי מחסן מהיר ויעיל?

על מנת לפנות מחסן נדרשים כלי עבודה כמו מברגות, מקדחות, פטישים ולומים. בנוסף, יש ללבוש ציוד מגן ולעבוד במשנה זהירות כדי להימנע מתאונות ומחבלות. את החפצים מהמחסן יש לפנות באמצעות משאית פינוי או מכולה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן