שאלות ותשובות על פינוי דירה

עונים לכם על כל השאלות על פינוי דירה

חברת צוות פינוי דירה מתמחה במתן פתרונות מתקדמים ושירות ברמה הגבוהה ביותר לפינוי דירות, רהיטים, מחסנים, מקלטים, חצרות ועוד. החברה  מציעה ידע רב וניסיון עשיר בכל תחומי הפינוי מדירות, לרבות פינוי דירות ירושה, פינוי דירות של אספנים או אגרנים כפייתיים ופינוי דירות לפני מכירה או השכרה. צוות החברה מונה את אנשי המקצוע המובילים בענף הפינוי מדירות ומאחר ואנו יודעים כי יש לכם שאלות רבות ריכזנו במאמר אחד שמונה שאלות שכיחות שנשאלנו לאורך השנים על ידי הלקוחות המרוצים הרבים שלנו ולפניכם התשובות והשאלות הנפוצות ביותר.

למי מיועד שירותי פינוי דירה?

חברת צוות פינוי דירה מציעה מעטפת שירותים רחבה ומקיפה תחת קורת גג אחת בתחום פינוי דירות וחפצים מדירות, מקלטים, חצרות ומחסנים. השירות מיועד ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, תוך התחייבות לזמני ביצוע מהירים, עמידת בלוחות זמנים ושירות אדיב המלווה ביחס אישי חם.

האם החברה מציעה שירות פינוי דירה בחינם?

חברת צוות פינוי דירה שולחת נציג מטעמה לפני הפינוי על מנת לייעץ ללקוח, לבדוק מהי העבודה הנדרשת על מנת לתכנן אותה מראש ובמקרים מסוימים יציע נציג החברה המקצועי שירות בחינם. השירות ניתן בחינם במידה ונמצא בדירתכם חפצים בעלי ערך בשוק אותם נוכל למכור.

לאן מפנים את הפסולת והחפצים הישנים המפונים מהדירה?

חברת צוות פינוי דירה מקפידה על חוקי המשרד להגנת הסביבה ופועלת על פי התקנות העירונית לפנוי פסולת וחפצים של הרשות המקומית בה אתם גרים. החברה מתחייבת לשירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וטרם התחלת הפינוי נציב משאית פינוי או מכולה ברחוב, ללא הפרעה ומטרד לשכנים ולעוברי אורח, ובסיום פינוי הפסולת והחפצים נעמיסם על המכולה ונפנה אותם לאתר אשפה מורשים, למפעלי מיחזור וחלק מהחפצים יועברו לארגוני צדקה לנזקקים עמם אנו משתפים פעולה לאורך השנים.

האם החברה מציעה חוזה עבודה מסודר לפני הפינוי?

החברה מציעה שירות מקצועי על פי סטנדרטים מהגבוהים בענף הפינוי מדירות. לכן, החברה חותמת על חוזה עבודה מסודר ומפורט לפני תחילת העבודה ובחוזה המחייב אותנו תוכלו למצוא סעיפים הנוגעים לביטוח צד ג', התחייבות ללוחות זמנים, מחיר מפורט הכולל את כל פרטי העבודה ועוד.

מה כולל שירות פינוי דירה?

שירות פינוי דירה של צוות פינוי דירה כולל מיון חפצים מהיר, פינוי החפצים מהדירה לרחוב ומשם למכולת אשפה, פינוי מכולת האשפה לאתרים מורשים וניקיון. בנוסף, החברה מציעה שירותי ניקיון מקצועיים במידה והנכם מתכוונים למכור או להשכיר את הדירה או לאחר פינוי דירה מוזנחת ואנו מסוגלים לבצע גם הדברה מפני חרקים, מכרסמים ומזיקים שונים, לבצע חיטוי מקצועי של הכלים הסניטריים והארונות בבית ובנוסף אנו מציעים שירותי שיפוצים קלים כמו צביעת הקירות מחדש ותיקון סדקים.

כיצד להכין את הבית לפני פינוי?

על מנת להכין את הבית לפני פינוי אנו ממליצים לפנות לחברת מקצועית אשר מציעה תכנון מקדים כך שיום הפינוי יעבור חלק ובמהירות. השירות כולל מיון חפצים מהיר ויעיל, פירוק רהיטים גדולים שלא ניתן לפנות באמצעות חדר המדרגות או המעלית ואריזת פסולת וחפצים בשקים אטומים ובארגזים חזקים.

מהם היתרונות של חברת צוות פינוי דירה?

חברת צוות פינוי דירה נחשבת למובילה בתחומה ומציעה שירות מקיף ומקצועי בכל תחומי הפינוי מדירות, מחסנים, מקלטים וחצרות. לחברה צוות מנוסה וכלי עבודה מקצועיים והיא פועלת כחוק, ומציעה שירות מהיר ויעיל במחירים הוגנים ומשתלמים.

מדוע לפנות חברה ולא לפנות את הדירה לבד?

פינוי דירה לבד היא מלאכה שיש להשאיר לבעלי מקצוע. במהלך הפינוי יש לפנות חפצים כבדים ואתם עלולים להסב לעצמכם נזק רפואי. בנוסף, לא ניתן להשליך לרחוב חפצים ויש לפנותם באופן מסודר ובהתאם לחוק ולתקנות של הרשות המקומית.

')} 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו