שאלות ותשובות על נושא של פינוי דירה

איך לעשות פינוי דירה מוצלח?

פינוי דירה הוא תהליך ארוך שיכול להימשך זמן רב. ראשית התהליך הוא בהחלטה על מעבר מקום מגורים. מעבר מגורים יכול להיות עקב סיבות רבות ומגוונות. החלפת מקום עבודה, רצון לעזוב את העיר הגדולה לטובת ישוב כפרי. הרצון למצוא בית יותר גדול, או להיפך. ועוד הרבה סיבות. המשותף לכל אלו הוא הצורך לשכור שירותים של קבלן הובלות מקצועי. קבלן טוב יעשה עבודה טובה וייתן שקט נפשי ללקוחותיו בכל מה שקשור לצד המקצועי של העבודה.שקט נפשי כזה יעשה טוב ללקוחות

איך לבחור קבלן טוב?

צריך לבדוק על קבלן טוב אצל חברים ומכרים. אנשים שקבלו ממנו שירות טוב. אפשר גם לחפש באינטרנט על קבלנים מקצועיים שיש להם אתר מתאים. קבלנים אלו הם בעלי חשיבה עסקית נכונה . הם משקיעים כסף רב בפרסום. הם רוצים לשמור על מעמדם כקבלנים מובילים בתחום, ולכן, הם יעשו כל מאמץ לתת עבודה טובה, לייעץ ללקוחות שלהם, ולתת שירות של פינוי דירה טוב. צריך להתקשר לקבלנים ולמסור מידע ראשוני על הדירה. לאחר מכן, להיפגש עימם, פנים אל פנים. חשוב לבדוק את הכימיה איתם. כימיה טובה ושידור על אותו גל, יכול לעזור במקרים של משבר.צריך לבדוק שלקבלן יש את כל הציוד הנדרש לצורך העבודות הללו.

איך לסגור הסכמים?

צריך לשבת עם הקבלן, להראות לו את הדירה, להראות לו את המיטלטלין שצריך לפנות. צריך להגיע איתו להסכמות על המחיר. אחר כך צריך לערוך איתו הסכם כתוב. בהסכם צריך לציין את כל פרטים החשובים. מחיר, תנאי תשלום, מועד פינוי הדירה ועוד. צריך לוודא שיש לקבלן ביטוחים מתאימים לפעילותו. ביטוח נזקי רכוש, נזקי גוף, ביטוח צד שלישי ועוד. כל הביטוחים נותנים שקט נפשי לבעל הרכוש, וגם לקבלן ההובלות.במידה והלקוח רוצה עבודות נלוות נוספות, הרי שיש לציין זאת בהסכם בכתב. מדובר בעבודות כמו, אריזה, פירוק והרכבת ארונות, עבודות ניקיון, אחסון מיטלטלין ועוד. הסכם כתוב הוא הכרחי מאחר ויש כוח למילה כתובה. ואין הרבה מקום לפרשנות שבעל פה.

איך לארוז?

צריך לארוז את הרכוש בצורה טובה בארגזים מתאימים. צריך לעשות חלוקת משקל טובה בארגזים. צריך לעטוף רהיטים ורכוש אחר  בניילון נצמד, כדי לשמור עליהם מפני חבלות ושריטות. כל עבודות האריזה צריכים להיעשות מספר ימים לפני הפינוי. ביום הפינוי יגיעו הקבלן ועובדיו מצוידים בציוד הנדרש , ויפנו את כל הרכוש. פינוי דירה נמשך כיום אחד. בסוף היום יהיו כל המיטלטלין במקום החדש .פינוי טוב ישרת הן את הלקוח המרוצה. והן את הקבלן שיוסיף עוד פרויקט מוצלח לרזומה שלו.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו