קיבלתם בית בירושה? מעוניינים למכור או להשכיר? – כמה טיפים להכנת הבית לפני פעולה זו

קיבלתם בית בירושה? כמה טיפים להכנת הבית

קיבלתם בית בירושה? הייתם רוצים למכור או להשכיר? אבל מ לעשות כשהבית אינו מוכן בדיוק לפעולה זו כי הוא מלא בחפצים וג'אנק שאתם לא יכולים לפנות?

ומי בדיוק ישכיר או יקנה את הנכס כשהוא נראה כך? יש פתרון הולם, חברה לפינו דירות המתמחה במיוחד בשלבי ההכנה של הנכס לפני מכירה או השכרה. יש לפנות לחברת פינוי דירות בעלת שם המתמחה בכל סוגי הפינויים כולל פינוי זה. אם נפגשתם עם נציג מחברת הפינוי, בקשו ממנו להראות לכם תמונות של דירה שהכינו לפני מכירה או שכירות על מנת שתוכלו להתרשם.  אם ירשתם את הדירה, כדאי כי תערבו בכך את האחים או האחיות שגם הם היורשים לפני ביצוע כל פעולה של פינוי החבר זקוקה הסכמתם המליאה בכתב על מנת שלא יהיו אי הבנות מאוחר יותר. . כאשר הכול מוכן כולל הניירת, יש להתחיל בעבודה עצמה. החברות לפינוי יודעות בדיוק כיצד להכין את הנכס לפני המכירה, הם כבר עשו זאת בעבר. כדאי כי גם האחים המעורבים בפינוי יבחרו מתוך התכולה מה הם מעוניינים להשאיר לעצמם כמזכרת. אם יש בבית חפצי ערך כמו תכשיטים או כסף ואפילו חפצי נוי בעלי ערך רב, כדאי כי תהיו בנכס לפני הפינוי על מנת שתוכלו בשקט לחפש ולמיין את התכולה ולמצוא את חפצי הערך. במידה וההורים שכבר הלכו לעולמם, השאירו חיות מחמד בנכס, כדאי כי תאמצו אותם או שתמצאו להם בית חם שישמח לקבל אותם.

דירה חייבת להיות ריקה ונקייה לפני המכירה או ההשכרה

חשוב לדעת כי הדירה או הבית, חייבים להיות נקים ומסוידים כשאתם מעוניינים למכור או להשכיר את הנכס. זו בדיוק הסיבה כי הדירה חייבת להיות נקייה מחפצים בכלל על מנת שתיראה את כל הפוטנציאל שלה ללקוחות שיבקרו בדירה. קראו לאיש נדל"ן לפני שאתם מוסרים לו את המפתח של הנכס, על מנת שאם יש לו הערות לגבי הפינוי או במידה והנכס יצטרך תיקון קטן כמו למשל סתימת סדק בקירות או צבע. יש הרבה חברות המומחות בפינוי דירה אבל חברת  שי פינוי דירה הינה מומחית בכל  סוג פינויי הדירה המוניטין והלקוחות המרוצים יעידו כי השירות הוא מקצועי ואמין ואולי תהיו מאלה שהחברים שלחו אותם כי גם הם נמנים על  לקוחות מרוצים של חברה זו.

לדאוג למחזור הפסולת

 ידוע, כי דירות של אנשים מבוגרים מלאות בפסולת שונה כמו בקבוקים, פחיות שתיה וכל מיני שקיות ומוצרים אחרים .דאגו כי הפסולת תגיע לאתרים מורשים לפינוי, על מנת שתהיו בטוחים שלא נעשה נזק לאיכות הסביבה והפסולת נזרקה באתר מורשה. הרבה מאתנו אין לנו את הידע כיצד ניתן להכין את הנכס למכירה או השכרה. חברות של פינוי דירה וותיקות ומנוסות, ברגע שתאמרו להם כי זה מטרת הפינוי, ידעו כיצד להכין את הנכס לפעולה זו. כדאי כי תהיו במקום על מנת לתת את הוראות המפורטות לצוות הפינוי, מה אתם מעוניינים לזרוק ומה לתרום. הצוות אינו יודע כלום מבחינת הפסולת והתרומה אם לא תאמרו להם מה לעשות לאחר המיון עם כל החפצים. גם פירוק ארונות שהם מיותרים בדירה ותופסים מקום, ניתן לפרק כדאי י תאמרו זאת לנציג החברה לפינוי , על מנת שיוכל להביא את הכלים ואת אנשי המקצוע של הצוות לפירוק הארונות. ככל שהנכס יהיה ריק ונקי מחפצים, כך יהי לו סיכוי גדול להימכר או להיות מושכר במהרה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן