קונה ירושות ישר ויעיל

מוכרים ירושה?

קונה ירושות דרוש במקרים בהם ירשנו חלל, דירה או מחסן, ואלו מלאים בציוד ורכוש שלנו אין בו צורך, זהו יכול להיות ציוד בית, ריהוט, מוצרים חשמליים, ועוד, כול מה שמרכיב בית. לרוב עלות הפינוי מתקזזת עם עלות החפצים המפונים, אך לעיתים ישנם חפצים שעלותם גבוהה יותר ואז על קונה הירושות לשלם לכם את ההפרש. על מנת למנוע מצב וויכוחי במעמד הקשה עצמו, מוטב לבקש פגישה מקדימה עם קונה ירושות אמין ולקבל הצעת מחיר עבור הפינוי ועבור החפצים שיקנו, הצעה זו תהיה תלויה בנגישות החלל, בהיקף התכולה שיש לפנות, בחפצים השונים עצמם, ובשירותים נוספים אם נדרשים כאלו. שירותים נוספים יכולים להיות ניקוי הדירה לאחר הפינוי, חיטוי וכדומה.

קונה ירושות טוב מוצאים באמצעות המלצה ממכרים, דרך הרשת בחוות דעת של לקוחות עבר, אם השירות מחזיק אתר נעים ומחייב, ואם עובדיו קבועים. כדאי להמנע מקוני ירושות המהססים להתחייב לפינוי מלא, ולגבות כול התחייבות הדדית בהסכם. יש להסכים על מועד הביצוע ומשכו, ועל פינוי תכולת דירה מסודר לאתרי השלכת פסולת מורשים.

שלבי הפינוי

לאחר שסגרתם עסקה בפגישה מקדימה עם  קונה ירושות, כדאי מאד להמצא בדירה ביום הפינוי, קונה ירושות יתחיל במיון החפצים השונים בדירה, ריהוט, מול אוספים, מול ציוד חשמלי, מול תמונות, אלבומים ומסמכים אישיים, חלוקה זו תסייע לכם להחליט מה מהפריטים האישיים ברצונכם לקחת איתכם, כמו אלבומי משפחה משותפים, תכשיטים וכדומה, כך פעולת האבל שלכם נעשית באופן פרודקטיבי ומתמודד. קונה ירושות יתחיל בפינוי עצמו ובתוך זמן קצר החלל יפונה ויוותר ריק ומוכן להתאמת יעודו החדש. נותן השירות מסייע אם כך גם בפינוי עצמו, אך גם בתהליך הרגשי של ההתמודדות.

קונה ירושות מומחה

ישנם קוני ירושות שמתמחים בקטגוריות ספציפיות, לעיתים הם אף לא יציעו פינוי מלא אלא רק קניית אותם חפצים בהם הם מעוניינים, לדוגמא קוני ירושות שהתמחותם תכשיטים, או קוני ירושות המתעניינים בנוסטלגיה והיסטוריית ישראל, במקרה בו אתם מודעים לאוסף רציני של פריטי מובחנים, כדאי לנסות ולמכורם לקונה ירושות המתמחה בקטגוריה הזו ובכך לזכות בהצעה טובה ומגובה

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן