קונה חפצים מירושה כוללים נברשות ומנורות עתיקות, תוך פינוי פריטים לא רצויים וניקוי הדירה

כשמדובר בפינוי של דירה מלאה בפריטים שהצטברו במשך שנים, התהליך יכול להיות מורכב ומתיש. אך בעזרת שירותיו של גל הולינדר, מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים, ניתן להפוך את התהליך לקל ומשתלם יותר. גל מתמחה ברכישת עתיקות וחפצים מיוחדים תמורת תשלום הוגן, תוך מתן הערכה מקצועית לשוויים של הפריטים.

קונה מגוון רחב של פריטים

גל הולינדר קונה מגוון רחב של פריטים, כולל חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פריטים מעצם שנהב, ברונזה, פרטי אספנות, פורצלנים, שעוני קיר, פסלים, ציורים, עבודות בצלאל, חפצי אומנות, חפצי יודאיקה, מסמכים עתיקים וזהב. הוא מגיע עד אליכם הביתה בכל רחבי הארץ, מעריך את הפריטים ומשלם במזומן על המקום. גם אם מדובר בכמות גדולה של פריטים, גל ישמח לבחון ולרכוש את החפצים בעלי הערך.

פינוי פריטים לא רצויים במקביל

במקביל לרכישת החפצים בעלי הערך, חשוב גם לדאוג לפינוי הפריטים שאינם נחוצים או רצויים יותר. כאן נכנס לתמונה שי פינוי דירה, המציע שירותי פינוי מקיפים לדירות, בתים, מקלטים, מחסנים ומבנים אחרים. צוות המומחים של שי דואג לפינוי יעיל של גרוטאות ופסולת, והכשרת המקום לקליטת דיירים חדשים או לשימוש חדש.

שיתוף פעולה לטובת הלקוח

גל הולינדר ושי פינוי דירה עובדים בשיתוף פעולה כדי להעניק ללקוחותיהם את השירות המקיף והיעיל ביותר. בזמן שגל מתמקד בהערכה ורכישה של החפצים בעלי הערך, שי ואנשיו דואגים לפינוי שאר הפריטים והפסולת, וכן מציעים שירותי ניקיון יסודי, הדברה, הובלה, הכנת הנכס למכירה וסיוע בסידור הבית. כך תוכלו ליהנות משירות מלא ויעיל תחת קורת גג אחת.

אל תפספסו את ההזדמנות

אם יש ברשותכם דירה מלאה בחפצים שהצטברו במשך השנים, אל תחמיצו את ההזדמנות לפנות אותה בצורה נכונה ומשתלמת. צרו קשר עוד היום עם גל הולינדר בטלפון 0544999107 לקבלת הערכה מקצועית של החפצים בעלי הערך, ועם שי פינוי דירה לטיפול בפינוי הפריטים הלא רצויים והכשרת הדירה לשלב הבא. קחו נשימה עמוקה ותנו למומחים לעשות את העבודה בעבורכם.

הפכו את הירושה ליתרון

דירה מלאה בחפצים ופריטים שהצטברו במשך שנים עשויה להרגיש כמו נטל, אך בעזרת הצוות המנוסה והמקצועי של גל הולינדר ושי פינוי דירה, תוכלו להפוך את הירושה ליתרון. מכירת החפצים בעלי הערך תניב לכם רווח כספי, ופינוי הפריטים הלא רצויים יאפשר לכם להתחיל דף חדש בדירה נקייה ומסודרת. אל תתנו לכמות הפריטים להטריד אתכם – פנו עוד היום לקבלת פתרון כולל ויעיל.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו