קונה זהב ותכשיטים? בוא להכיר את הטיפים החשובים ביותר

שי פינוי דירה קונה זהב ותכשיטים

ערכו של הזהב עלה בשנים האחרונות באופן דרמטי ביותר. למעשה נוצרה התחושה שמכרות הזהב הטבעי הולכים ונעלמים עם השנים ועם התעשייה העצומה המתקיימת סביבם. על מנת לרכוש אונקיית זהב תיפרדו היום מכמה אלפי שקלים בקלות. בעבר לא היה הזהב כה יוקרתי אך הוא שומר את מעמדו ומחזק אותו כך שאם ברשותכם זהב, פריטי תכשיטים עשויים זהב ואבנים טובות הרי שאתם יכולים בהחלט לקבל עבורם תמורה טובה מכל קונה זהב ותכשיטים המבקש לרכוש כמויות של זהב.

מחיר לפי גרם וגם לפי הטעם

את מחירו של הזהב לא מונים על פי מראה או מצב מכיוון שהזהב תמיד איכותי. את הזהב בודקים לפי קראט – כמות הזהב הגולמי שבתכשיט וכמובן על פי הכמות שבו – משמע כמה דרם יש בתכשיט שהוא נטו זהב. הפרמטרים האלו מסייעים לכל קונה זהב ותכשיטים להעריך את התכשיט שלכם. הם אינם מעוניינים בעיצוב שלו או באילו אבנים שובצו בו וכמובן שלא מעניין אותם כלל מה מידת הסנטימנטליות והחשיבות המשפחיתית שיש לתכשיט הספציפי הזה עבורכם. זהב נטו, כסף נטו.

ענתיקות של תכשיטים

יש לא מעט תכשיטים שהם ענתיקות, במקרה הזה ערכם יעלה באופן משמעותי ולא תמיד שווה להתיך אותם ולהחזיר אותם למצב של זהב גולמי. יש לבדוק אצל מעריך תכשיטים מקצועי את שווי התכשיט ואת שווי הזהב שבו גם על פי הפרמטר הזה. לא מעט סוחרים מתבלבלים לחשוב שהזהב הגולמי יהיה שווה ערך יותר, ברוב המקרים ובעיקר בתכשיטים מודרניים זה נכון, אך במקרים של תכשיט נדיר זו טעות.

אבנים טובות, זהב ותכשיטים

כל מה שמוגדר תחת הקטגוריה תכשיט הוא דבר שווה ערך. מה שהופך אותו יוקרתי יותר או פחות הוא חומרי הגלם בהם נעשה שימוש בתהליך העיצוב שלו. אלו יכולים להיות יהלומים המשובצים בו ומעלים את ערכו, או זהב וכסך גם יחד, אבנים טובות מתוך מבחר אדיר של אבנים ועוד. כי בסופו של דבר "הכל זהב, כן הכל זהב", העיקר להיות מאושרים ולבחור נכון את התכשיט המושלם עבורכם.


 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן