קבלן לפינוי דירה

שי קבלן לפינוי דירה

כאשר אנשים עוברים דירה הם נכנסים לתקופה לחוצה מבחינות רבות, מאחר, ומעבר דירה הינו פרויקט לא פשוט. יש צורך לתכנן היטב את ביצוע המעבר כדי שהכול יתבצע בצורה חלקה. ואחת ההחלטות החשובות הינה בחירת הקבלן המתאים לכך. מומלץ למצוא קבלן מנוסה ואחראי אשר ביצע עבודות רבות של פינוי דירה, ואשר יש לו את כל האמצעים והכלים לכך. קבלן מנוסה ידריך את בעלי הדירות וייתן להם עצות נכונות, הוא יגיע לראות את הדירה, וילמד להכיר אותה, ואת החפצים שצריך להעביר.

תכנון נכון

פינוי דירה  מצריך תכנון טוב מאחר כל זירת פינוי הינה מעט שונה, וצריך לבדוק את מקום הדירה, את הגישה אליה , את החפצים ועוד. במידה ויש פסנתר או רהיטים גדולים אשר אינם עוברים בפתחים הרגילים, הקבלן יביא מנוף על מנת להעביר אותם דרך המרפסות ובדרך האוויר. מומלץ לבדוק עם הקבלן את הנושא הביטוחי, מאחר וכדאי שהרכוש היקר יהיה מבוטח, ובנוסף, יש צורך לבצע ביטוחים כנגד נזקי גוף וביטוחי צד ג' לכל מי שלא קשור לעסקה, אבל עלול להיפגע במהלכה.

הסכם מתאים

לקבלן מקצועי יש הסכם שאותו הוא יציג לפני הלקוח, ומומלץ לחתום עליו, מאחר והוא מגדיר את הזכויות והחובות של כל צד. למילה הכתובה יש כוח ,ובדרך כלל, היא מבהירה מצבים שבהם יש ספק מחלוקת. הסכם טוב לשני הצדדים, לקבלן וללקוח, והוא משרת את שניהם. לאחר החתימה על ההסכם וקביעת מועד ההעברה צריך להתחיל בפעולות אופרטיביות, והחשובה שבהן היא האריזה. את האריזה צריך להתחיל לעשות זמן מה לפני המעבר, והיא צריכה להתבצע בצורה טובה ונכונה.

שיטות אריזה

הקבלן ידריך את הלקוח בשיטות אריזה נכונות, ויספק את הקרטונים לצורך האריזה. מומלץ להשתמש בניילון בועות לצורך עטיפת חפצים קטנים ושבירים, בניילון נצמד לעטיפת רהיטים, טלוויזיות, מסכים, מראות ועוד. וכן בניירות עיתונים, וכמו כן, יש לסמן את הארגזים על מנת שיהיה ניתן לזהות אותם בעת פריקת הקרטונים ופיזורם בדירה החדשה. פינוי דירה לאחר אריזה נכונה יהיה הרבה יותר בטוח וקל, והוא ייעשה במהירות וביעילות.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו