צריכים מי שיכול לפנות דירה של אח שנפטר?

מפנים דירות ירושה

אחרי כל האבל והצער מהפטירה של האח היקר שלכם, אתם עומדים כעת במישור המעשי. רוצים להמשיך את החיים הלאה. הדירה של האח ז"ל עומדת מיותמת ללא כל שימוש. וחבל על הימים שחולפים. יש צורך לעשות משהו כדי למצוא פיתרון לדירה הזו. כי דירה שעומדת ריקה ללא דיירים זה בזבוז. וכרגע הדירה מלאה, כאילו האח עדיין בחיים ומשתמש בתכולה שבארונות מידי יום. האם יש מה לעשות?

פנו לשי פינוי דירות

מה שאתם צריכים לעשות בשלב זה,זה פשוט לפנות למישהו שיוכל לפנות לכם את הבית מכל החפצים שבו. לערוך פינוי כללי מכל התכולה ולהחזיר לכם את הדירה ריקה ונקייה. כשהיא תהיה ריקה ומפונה לחלוטין תוכלו להציע את הדירה להשכרה או למכירה ולעשות בה שימוש.

מהו השירות של שי?

הכירו את השרות של שי פינוי דירות! הזמינו את שי לפנות דירה של אח שנפטר ותראו בעצמכם שאכן כך זה מתבצע. הצוות של שי פינוי דירה כולל כמה אנשי צוות, כולם אנשים אחראיים ורציניים שאלופים בפינוי דירה. אנחנו מגיעים לדירה ומתאמים איתכם ציפיות. שומעים מכם מהו המצב של הדירה כרגע, מהו המצב בו תרצו לקבל אותו לאחר העבודה שלנו. חשוב לנו לדעת גם מה בדעתכם לעשות עם כל התכולה של הבית.

מה עושים עם התכולה?

תוכלו להחליט למסור את כל התכולה או למכור אותה אם מדובר בתכולה שוות ערך. אם תרצו לבחור באפשרות הזו נוכל אנחנו להתעסק עם כל התכולה ולמצוא קונים עבור החפצים השווים. אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שנעשה לכם עבודה טובה ויעילה. כי אנחנו עמוק בתחום הזה של פינוי דירות. אנחנו מפנים המון דירות ומתעסקים עם תכולות של בתים כבר שנים.

מיון החפצים

אנחנו נבוא לבית ונערוך מיון כללי של כל החפצים שנמצאים בדירה. חשוב לנו לציין שהמיון שלנו נעשה באחריות ובזהירות. אנחנו לא נשליך חפצים לאשפה מחוסר שימת לב. אנחנו כן נבדוק כל חפץ וחפץ וננסה למצוא לו את המקום ההולם עבורו. מה ששייך לאשפה – נשליך. חפצים שבני המשפחה מעוניינים לקבל – נמסור לכם.

ומה נעשה עם כל השאר?

כל שאר החפצים שנמצאים בדירה שיש להם עדיין סיכוי אך לכם אין בהם צורך, אנחנו נמצא להם מקום. ייתכן שנמסור אותם עבור שימוש לאנשים מעוטי יכולת, כך יבואו לשימוש החפצים הללו ויהיו לזכותו של האח שנפטר. אולי נוכל לייצר מהם הכנסה על ידי שנמכור אותם לגורם חיצוני שמתעסק במוצרים מהסוג המסוים הזה.

לפנות דירה של אח שנפטר

רוצים להיות אחרי הפינוי? מעוניינים להעמיד את הדירה להשכרה בהקדם ממש? הנה לכם סיבה נוספת למה כדאי לפנות לשי: הצוות של שי עובד במסירות נפלאה הכול נעשה בכבוד, באחריות ובשקט. אין לכלוך סביב לבית ואין צעקות ברחבי הבניין.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו