צוות פינוי דירה לפינוי בעזרת משאית

פינוי דירה בעזרת משאית 

לא מעט אנשים עשויים להתבלבל בין פינוי דירה לבין שירותי הובלה, ולו כי שני השירותים מציעים מערך משאיות מסודר וייעודי, אך יחד עם זאת יש לציין שלצד העובדה שחברת הובלה מעבירה ציוד בין מוקד א' מוגדר לבין מוקד ב' מוגדר, הרי שאנו, חברת "צוות פינוי דירה", מעבירים את הציוד בהתאם לשיקול דעתנו, כאשר לעולם איננו בוחרים באופציה הקלה ביותר, כגון המכולה הקרובה, אלא מתוך שאיפה לתרום ולשמור על הסביבה, אנו מבררים אודות ארגוני הצדקה ופחי המיחזור אשר נמצאים באזור.

על איכות ובטיחות לא מתפשרים

 טעות לחשוב שכיוון שמדובר בפינוי של תכולה שאינה רצויה, אז ניתן לזלזל בה ופשוט להשליכה כלאחר יד לכל יעד. אי לכך אנו תמיד בקיאים בחוקי העזר העירונים, בעלי אישורים להחזיק מכולה, מעמידים לרשותכם  משאיות בגדלים שונים (על מנת לייעל מגוון מהלכים), יודעים להציע שירותי מנוף בהתאם לצורך וכמובן שבכול פעם מחדש אנו מכינים תוכנית פינוי מעט שונה. כמו כן הצוות מבוטח, נוהג בזהירות ואף עובר חידוד נהלים מדי תקופה – על מנת שיום הפינוי יעבור באופן החלק והנעים ביותר.

ערוכים לפנות כל אופי וכמות של תכולה

 אנו חברת "צוות פינוי דירה" גאים לעמוד בכל פינוי באופן היעיל האיכותי ביותר. אי לכך אין זה משנה אם מדובר בתכולה רבה או מועטה, אם התכולה מצויה בקומה שמינית ללא מעלית או בדירה ללא דרכי גישה, או אם יש תחילה לפרק את התכולה ורק לאחר מכן להוציאה. הכיצד? באמצעות שילוב מנצח של צוות מקצועי, ניסיון עשיר, צי משאיות מותאם, שיעורי בית מקדימים ומגוון ציוד ייעודי.

 מקצועיות ניסיון הקפדה וצוות אנושי

 כחברה שלא פעם נקראת עבור שירותי פינוי דירת מוזנחות, עבור שירותי פינוי אגרנות כפייתית ועבור שירותי פינוי דירות ירושה, אנו מבינים שאין זה רק מספיק להיות יעילים ולעמוד ביעדים, אלא לפני הכול חשוב היחס של הצוות, ועל כן צוות פינוי דירה מורכב משורת אנשי מקצוע איכותיים ואנושיים שכאשר צריך, גם יידעו להביע תמיכה והכלה.

מבקשים לקבל הצעת מחיר מתחשבת ואמינה?

 גם אתם מבקשים לחזור לשגרה של בית מסודר, מפונה ונעים למגורים? פנו אלינו ולפני כל התחייבות מצדכם, נשלח אליכם נציג על מנת שיבחן במה דברים אמורים ורק לאחר מכן ייתן הצעת מחיר, ובאותה נשימה כבר יתחיל לבחון תוכנית פינוי אישית. כמו כן אנו מקפידים על חוזה עבודה מסודר, כך שאתם הלקוחות מרוויחים.

 הבית פונה ועתה מייחלים לסדר וניקיון? השאירו זאת לנו!

 על מנת להקל על הלקוחות את החזרה לבית שראוי למגורים, אנו גם מחזיקים צוותי ניקוי וסידור, שבין היתר יודעים לנקות את הבית באופן מופתי, יודעים להעניק שירותי חיטוי והדברה, יודעים  לסדר מחדש את כלל הציוד שמבקשים להשאיר ופשוט מאפשרים לכם לחזור לגור בבית מסודר, נקי ושמדיף ניחוחות של ניקיון – שווה! ')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו