מומחה פינוי דירה – מבצע גם פינוי ירושות בלוד

קצת פחות כאב ראש

פינו ירושות בלוד – תקופת אבל לעולם אינה תקופה קלה. מעבר לעול הרגשי הברור, שחווים קרובי הנפטר, עליהם גם לדאוג לסידורים בירוקרטים שונים הקשורים בהסדרת ענייניו של הנפטר. כאשר מקבלים בירושה את דירת הנפטר, פינוי הדירה והטיפול בה מתווספים לעומס, הגם ככה כבד. הזמנת שרות פינוי מקצועי מחברת "מומחה פינוי דירה" תוכל להפחית מהעומס שלכם ולחסוך לכם את הכאב ראש הקשור בפינוי הדירה. אנו מודעים לערך הרגשי הרב של תכולת הדירה ומקפידים לעבוד ברגישות ומתוך כבוד לחפצים והרהיטים שבדירה.

הסכם התקשרות

בחברת "מומחה פינוי דירה" אנו מאמינים שסדר ויסודיות הם חלק חשוב ממתן שירות מקצועי. על-כן, לפני תחילת תהליך פינוי ירושות בלוד נערכת פגישה מקדימה בדירה המיועדת לפינוי, עם נציג החברה. בפגישה זו תחתמו על הסכם התקשרות מול החברה. הסכם זה מסדיר את תהליך הפינוי ומסכם את תוכנית העבודה והשירותים עליהם הוסכם. ההסכם כולל:

  • תיאור של תכנית העבודה שלב אחר שלב
  • תאריכי התחלה וסיום עבור פינוי הדירה
  • האתרים בהם ישתמשו לשינוע של הכבודה
  • שמות עמותות, במידה ותרצו לתרום את הנותר לנזקקים
  • שירותים נלווים נוספים בהם תהיו מעוניינים כגון: ניקיון וחיטוי, הדברה, שיפוצים,שינוי מבנה הדירה

מיון חפצים ופינוי אשפה

שלב זה, מתחיל למעשה עוד בפגישה המקדימה. בזמן הפגישה המקדימה, תעברו ביחד עם נציג החברה, על תכולת הדירה ותציינו מה הם הפריטים המיועדים לפינוי ומה הוא היעד של כל אחד מהם. לאחר הפגישה המקדימה, יגיע אל הדירה צוות העובדים המקצועי והמיומן של החברה. הצוות ימיין את החפצים ליעדיהם, יארוז אותם ויפרק רהיטים במידת הצורך. לאחר מכן, יפונו החפצים מהדירה ויובלו על-ידי הצוות ליעדיהם. היעדים השונים כוללים בדרך-כלל את יורשיו השונים של הנפטר, תרומה לנזקקים והשלכה. את האשפה אנו מפנים לאתרים מורשים בלבד.

שירותים נלווים

שרות פינוי ירושות בלוד שאנו מספקים, הוא מקיף וכולל את הכנת הדירה להמשך שימוש, לאחר הפינוי של תכולת הדירה. עבור שלב זה, אנו מציעים שירותים נלווים שונים הכוללים שירותים ניקיון, חיטוי, הדברה ושיפוץ. כחברה וותיקה המתמחה בתחום, נתקלנו בדירות במצבים רבים ואנו נוכל לדאוג אף לדירות המוזנחות ביותר. השירותים השונים שאנו מציעים כוללים, בין היתר: ניקיון וחיטוי של הדירה, צביעה, ארגון חלקי הבית, ארגון סביבת הדירה (כגון הגינה והגג), שינויים במבנה הדירה, שיפוצים קטנים ונדרשים, הדברה.

הזמנת שרות

להזמנת, שרות פינוי ירושה בלוד או כל שירות פינוי דירה אחר, צרו אתנו קשר. נשמח לענות על שאלות ולייעץ לכם בנושא.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו