פינוי תכולת דירה

פינוי תכולת דירה הוא שירות מקיף שמאפשר לבעל נכס לרוקן אותו מכל מה שהצטבר בו לאורך השנים. לא תמיד שמים לב לכך, אבל בדרך כלל הבתים שלנו עמוסים באינספור פריטים מכל הסוגים, ולכן פינוי התכולה עלול להפוך למשימה תובענית ומייגעת למי שלא מורגל בכך. עם שי פינוי דירה המלאכה מושלמת תוך זמן קצר, באופן מסודר ובעיקר בראש שקט באמת. שירות זה כולל במידת הצורך גם פירוק ארונות ישנים ומיותרים, ניקיון יסודי, הדברה ו/או צביעה - כל מה שתרצו כדי שתוכלו להפיק מקסימום תועלת מהדירה.

שי פינוי דירה - שקיפות, הוגנות ושירות מהיר

פינוי תכולת דירות הוא בחלק מהמקרים קניית תכולת דירה. בכל בית יש כמובן חפצים אחרים, וייתכן שלחלקם יש ערך כספי - למשל פריטי אספנות. גם היקף העבודה הנדרש משתנה מאוד מפינוי לפינוי, ולכן השלב הראשון הוא הגעה אליכם ומעבר ביחד אתכם על כל התכולה. לאחר שנבין מה נדרש לעשות כדי שהדירה תהיה בדיוק כפי שאתם רוצים אותה, ניתן לכם הצעת מחיר - בשקיפות מלאה, ומתוך מחויבות ליצור מצב של Win-Win. העלות המשתלמת בשילוב היעילות שבה נבצע את הפינוי הופכות את השירות לכדאי במיוחד.

למה אתם צריכים פינוי תכולת דירה?

לאורך השנים הרבות שבהן אנחנו פועלים בתחום, נתקלנו בלא מעט אנשים שניסו לפנות בכוחות עצמם תכולת דירה - ומהר מאוד הבינו שזה עסק למקצוענים בלבד. ראשית, כשאדם חי בבית הוא מתרגל לחפצים שסביבו ואף פעם לא יכול להבין באמת כמה תכולה יש ובהתאם כמה מאמץ יהיה כרוך בפינויה. גם הזמן הרב שדרוש כדי להשלים פינוי תכולת דירות הופך את המשימה לבלתי משתלמת עבור רוב בני האדם, ועוד מכשול שכדאי לזכור הוא החובה לוודא שכל הציוד, הבגדים, הרהיטים, מכשירי החשמל הישנים וכו' מועברים לאתרים מתאימים ולא נזרקים לרחוב - פעולה שהרשויות המקומיות לא רואות בעין יפה.

מתי נדרש השירות?

פינוי תכולה הוא שירות רלוונטי למי שעובר דירה, ומבין שאין טעם לקחת איתו את מה כבר לא משרת אותו. גם במקרים שבהם מתקבלת דירה בירושה והיא עמוסה בחפצים שרק מורידים את ערכה כדאי להיעזר במומחים בתחום. עוד מצב שמחייב פינוי מקצועי הוא כשהדירה הוזנחה במשך שנים והצטברו בה כמויות חריגות של פריטים מיותרים ואפילו ג'אנק.

איך מזמינים שירות פינוי תכולת דירות?

יוצרים איתנו קשר - בטלפון או באמצעות הטופס באתר - ואנחנו כאמור מגיעים אליכם ומספקים הצעת מחיר. שירות פינוי תכולת דירה מתבצע על-ידינו במהירות אבל גם בזהירות רבה: כל התכולה ממוינת ומוכנסת לקרטונים, ארגזים ושקיות אשפה, כל קרטון, ארגז או שקית אשפה מוצאים מהדירה מבלי שיגרמו לנזק בחדר המדרגות או במעלית ובלי ליצור מטרדי ריח או רעש לשכנים, וכמובן גם מבלי ללכלך את הסביבה. בנוסף אנחנו מקפידים על יושרה מלאה, ואם תוך כדי העבודה מתגלים חפצי ערך ששכחתם מקיומם או שלא הייתם מודעים אליהם - ניידע אתכם כדי שתוכלו להחליט מה יעלה בגורלם.

פנו אל שי פינוי דירה להזמנת השירות

עוד היום - ותוך זמן קצר מאוד הדירה תהיה פנויה לכל מטרה וכל שימוש, כשגם התהליך עצמו יהפוך לחוויה עניינית ונעימה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו