פינוי תכולת דירה מבתים שונים

פינוי תכולות 

חברה מקצועית שמבצעת פינוי דירה באזורים שונים בארץ תבנה לעצמה מנגנון משוכלל ותשתית מוצלחת לביצוע סוגים שונים של הובלות מיטלטלין ותכולת דירות. היא תדע להתמודד עם פינוי ירושות, פינוי אגרנות כפייתית ועוד סוגי דירות רבים. יש לה את כל הכלים המתאימים לכך, ובין היתר, הם כוללים משאיות וטנדרים עם ארגזים סגורים ששומרים על התכולה בעת העברתה. ובנוסף, מנשאי סבלים, עגלות סחיבה, כלי עבודה שונים שנועדו לפירוק ארונות ודלתות ועוד.

פינוי ירושות

פינוי דירה וירושה מחייב מערכת יעילה של הובלות, מאחר ומתבצעות מספר הובלות במקביל לכתובות שונות. לכל דירת ירושה יש, לרוב, מספר יורשים, וכל אחד מהם רוצה לקבל אליו חלק מהרכוש. חפצים אחרים מהעיזבון יועמדו למכירה, ונוספים יועברו לעמותות לצדקה לצורך תרומה. יהיו גם כלים וחפצים שבורים שיהיה צורך לפנותם למרכזי אשפה או מחזור מורשים ורשמיים. כל זאת יתבצע במספר הובלות, ולעיתים, תתוכנן הובלה אחת לכל הכתובות של היורשים תוך כדי תיאום מוקדם.

אגרן כפייתי

האגרן הכפייתי אוסף מהרחוב חפצים ישנים ומקולקלים, והוא אינו מסוגל להיפטר מהישנים. כך שבתוך הדירה מצטברים חפצים בכמות הגדולה על יכולת הקיבולת שלה. הם נערמים בערמות, ונמשכים אליהם חרקים, ומזיקים שגורמים למטרד סביבתי. חברה שמתמחה בפינוי דירת אספנות כפייתית תצייד את עובדיה בציוד מיגון לצורך שמירה על בריאותם. העובדים יגיעו עם נעליים גבוהות, כפפות, משקפי מגן, ולעיתים, גם מסכות לפנים. בין המיטלטלין יש גם חפצי זכוכית ומתכת שבורים וכדאי להיזהר בעת איסופם, כי הבריאות חשובה יותר מכל.

ביטוח והסכם

חברה מסודרת מחזיקה בפוליסות ביטוח שיתנו מענה לכל סוגי העבודות. מנהלה שהינו מומחה פינוי דירה מודע לכל התקלות שעלולות לקרות למרות העבודה הזהירה שלו ושל עובדיו. תמיד עלולות להיות תקלות של כוח עליון, תאונות, ועוד סוגי כשלים, ומטרת הביטוחים היא הגנה ושיפוי נפגעי גוף או רכוש. הסכם מפורט ישלים את כל ההכנות המנהלתיות, ולכן, לקוחות רבים ישמחו למצב בו כל תהליך הפינוי בטוח ומסודר. זה מאוד נוח להם וגם למנהלי החברה ולכל הגורמים שקשורים להתקשרות. כל הפינוי ייעשה בצורה חלקה וטובה.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן