חברה שמפנה תכולת דירות עם מנוף

הענקת שירות בכל רחבי הארץ

פינוי תכולת דירה – שי פינוי דירה מגיע לכל רחבי הארץ ומעניק שירותי פינוי ו/או ניקיון וחיטוי. הפינוי כולל כל סוגי החפצים, הרהיטים והתכולה השונה בבית. את התכולה מפנה שי באמצעות צוות ותיק ומנוסה ומכל חדרי הבית. התכולה כוללת מאווררים, מקררים, כיסאות, תכולת סלון, כונניות, ארונות וכל דבר נוסף, וכוללת פירוק רהיטים כדי שיהיה ניתן להכניס אותם למשאית ההובלה היישר לאתר הפסולת המוכר.

שימוש במנוף מקצר תהליכים

כאשר משתמשים במנוף להורדת התכולה מקצרים בכך תהליכי פינוי. לבסוף, לא יישאר מאום בתוך הדירה, הכל יוכנס לשקים, ימוין כראוי גם במשאית. שי והצוות שלו לא משאירים עקבות ולכן גם אחרי הפינוי הם דואגים שהמעלית תהיה נקייה אם השתמשו בה ושחדר הכניסה יהיה נקי כדי לא להפריע לרווחת השכנים.

פינוי תכולת דירה – צוות מיומן ומנוסה

לא משנה מדוע אתם זקוקים לפינוי, שי יגיע עם צוות העובדים וימצא את הגישה לכל מקום. עשרות שנים של קיום החברה מאפשרות לצוות העובדים לחוש אמפתיה בפינוי, להיות אדיבים ונחמדים ולבצע את המלאכה בזריזות, במחשבה ובתכנון מוקדם בלי לאבד זמן. אם אתם זקוקים בעצמכם לשירותי פינוי צרו קשר עם שי 0507454504, התייעצו ושאלו את כל השאלות החשובות לכם.

 

פינוי תכולת דירה – הסיבות לפינוי יכולות להיות שונות

דירות שונות זקוקות לפינוי. אם בשל קבלת דירה בירושה והרצון להכין אותה למגורים, להשכרה או למכירה; אם בשל מעבר לדירה חדשה; אם בשל אגרנות כפייתית שגרמה לבתים רבים להיות עמוסי תכולה מיותרת הדורשת פינוי מיידי. ייתכן שהסיבות לפינוי הן אחרות, אך מה שחשוב הוא שתקבלו שירות מאל"ף ועד תי"ו מחברה מקצועית ששמה הולך לפניה והיא הוכיחה את עצמה בתחום שנים.

 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן