פינוי תכולת דירה ברמת גן עקב אגרנות כפייתית

שי פינוי תכולת דירה ברמת גן

פינוי תכולת דירה ברמת גן – אגרנות כפייתית נמנית עם הפרעות ה- OCD, טורדנות כפייתית, הכוללת מספר סוגים של הפרעות כמו ביצוע פעולות חוזרות ונשנות כמו נטילת ידיים למשל. אגרנים כפייתיים אוספים בביתם חפצים רבים, חלקם חדשים לגמרי אך הם נמצאים בכמויות כה רבות שאין סיכוי שהאדם ישתמש בכולם במהלך חייו, וחלקם כבר מזמן אינם בשימוש ואינם תקינים. התופעה המטרידה גורמת לסבל הן לאגרן עצמו והן לבני משפחתו. האגרן לרוב מודע לכך שהמצב בו הוא חי אינו נורמטיבי ולכן מבודד את ביתו, אינו פותח אותו לאנשים וכך עושים גם בני משפחתו וילדיו. לילדים בודאי המצב גורם לנזק, מפני שהם מרגישים בושה להזמין אליהם חברים ולנהל חיים חברתיים תקינים שכה חשובים במהלך ההתבגרות.

סיבות לאגרנות הכפייתית

אנשים מגיעים למצב של אגרנות כפייתית מתוך הצורך והרצון לשרוד, ומתוך הפחד שאם דברים לא ישמרו או לא יקנו בכמויות גדולות, יתכן שבעתיד, בשעת הצורך, יהיה חוסר. לעיתים האגרנות נובעת מגעגועים לתקופות מאושרות יותר ובאה לידי ביטוי בשמירת חפצים ישנים שיש אליהם קשר רגשי. אך טבעי הוא לעשות זאת לגבי חפצים מסויימים אך לא לגבי כמות חפצים גדולה. כל עוד שמירת החפצים לא נעשית בצורה אובססיבית והיא בשליטה ובמינון הגיוני, היא אינה מהווה הפרעה.

מדוע יש צורך בפינוי אגרנות כפייתית

אגרנות כפייתית יכולה להוות מפגע בטיחותי וגם בריאותי. החפצים נשמרים בחדר אשר כמעט לא ניתן ללכת בו. אותו חדר לא מנוקה בשל ערימות החפצים ומפני שכבר מזמן כמעט שלא רואים בו את הרצפה. במצבים גרועים יותר ערימות החפצים מונחות בכאוס גם במסדרונות הבית ודייריו בהחלט יכולים להתקל בהם וליפול, במיוחד בהליכה בלילה. החפצים צוברים אבק רב אשר אף אחד לא טורח לנקות כי לא יודעים מאיפה להתחיל את הניקוי וגם מפני שלא רוצים "להסתבך" עם האגרן. על מנת להיטיב עם חיי כל בני הבית צריכים להתרחש שני תהליכים במקביל. טיפול כלשהו שיעבור האגרן הכפייתי, בין אם שיחות או תרפיה כלשהי, וכן צריך להתרחש פינוי הדירה. ישנן חברות שהתמחותן היא פינוי אגרנות כפייתית עם כל הקושי הנובע בפינוי דירה כזו.

כיצד מתבצע פינוי דירה?

חברות לפינוי דירה ישנן בכל הארץ. במידה והדירה נמצאת במרכז ניתן להזמין חברת פינוי תכולת דירה ברמת גן או כל עיר אחרת בגוש דן.החברה מצויידת בציוד מיוחד אשר מאפשר הרמה של חפצים רבים וכבדים, הן בתוך הדירה והן אל מחוצה לה באמצעות מנופים. החברה מבצעת מיון של החפצים כאשר חלקם נמכרים בשווקים או לחנויות יד שניה. תכולת הדירה מועברת באמצעות רכבים המיועדים לכך ויכולים לשאת תכולה רבה. אשפה נזרקת לאתרי האשפה המורשים. לחברות רציניות ישנו אישור לכך וכדאי לוודא שאכן קיים אישור כזה לפני בחירת החברה. חברות אשר מבצעות פינוי אגרנות כפייתית מודעים היטב לבעיה, לרגישות שבדבר ויודעות כיצד יש לנהוג עם אותם אנשים.

תשלום עבור השירות

יתרון גדול שישנו לחלק מחברות המבצעות פינוי תכולת דירה ברמת גן או ערים אחרות הוא שהערכת שווי החפצים הניתנים למכירה מופחת מעלות השירות. במידה וערך תכולת הדירה שווה או גבוה לעלות השירות, העבודה מתבצעת ללא תשלום. בכל מקרה סביר להניח שהתשלום יהיה נמוך ממה שהוערך בהתחלה. במיוחד אם מדובר בדירה עם אגרן כפייתי, כדאי לוודא שהחברה מנוסה בעבודה עם סוג אוכלוסיה כזה. יש לכך השלכות הן לגבי יעילות העבודה והן לגבי התחושה שיקבל אותו אדם שצריך לגייס תעצומות נפש רבות כדי לעבור את התהליך.

אנחנו חברה מנוסה בפינוי דירות בכלל ופינוי תכולת דירות שבהן ניכרת אגרנות כפייתית בפרט. 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן