פינוי תכולת דירה בחולון

שי שירות פינוי תכולת דירה בחולון

פינוי תכולת דירה בחולון אינו דבר שבשגרה, אינו דבר שאנשים מבצעים ביום יום. עם זאת, צריך לעשות זאת מדי פעם בפעם. מצב ראשון והשגרתי ביותר הוא פשוט סידור הבית. לעיתים אנשים פוקחים את עיניהם ומסתכלים על ביתם לרגע מהצד ולפתע שמים לב שהוא מלא בחפצים, חלקם כלל לא בשימוש. אז הם מעוניינים לעשות בו סדר. פעמים רבות הדבר קורה כאשר אחד או כל הילדים פורחים מן הקן ואז מעוניינים להסב את חדריהם לשעבר למטרות אחרות כמו חדר טיפולים אם אחד ההורים פוצח בקריירה שניה של מטפל, חדר כושר או פשוט חדר מסודר נוסף לנכדים שלבואם מצפים מרגע זה ואילך. אם מדובר על חדרי ילדים עליהם במיוחד שמים את הדגש בסידור ובפינוי, כדאי לעשות זאת בהתייעצות איתם ולבדוק האם ישנם חפצים שברצונם לקחת עימם הלאה. לאחר אישור הילדים יש לבצע את הפינוי ללא סנטימנטים ולכן כדאי להזמין לשם כך חברת פינוי מקצועית.

פינוי ירושה

מצבים אלה הם נדירים הרבה יותר. במהלך חיינו אנו מקבלים בירושה דירה. יכולה זו להיות דירתם של הורים מבוגרים שנפטרו או שעדיין בחיים אך עברו לגור בדיור מוגן. יכולה זו להיות דירתו של קרוב משפחה ערירי שלא היו לו ילדים. בכל מקרה, בדירות כאלה נוהגים להצטבר פריטים רבים שנאספו במהלך חייו של האדם או האנשים שגרו בדירה. אנשים מבוגרים בפרט נוהגים לצבור חפצים ישנים, רבים ללא שימוש. זוהי תכונה המאפיינת גם את הסובלים מתופעת אגרנות כפייתית. הדירה פעמים רבות מלאה בפריטים או ניירות שהיוו עבור האדם שגר בה עוגנים בחייו וזיכרונות מתקופות אחרות.  פינוי תכולת דירה בדירות כאלה לוקחת זמן רב. הדירה מלאה גם ברהיטים, חלקם כבדים כפי שהיו פעם ויש צורך בציוד מיוחד על מנת לפנות. דירה זו צריכה גם רענון- ניקוי יסודי וצביעה מחודשת על מנת שיהיה אפשר למכור או להשכיר אותה ביתר קלות. את כל השירותים הללו נותנת חברה המתמחה בפינוי תכולת דירות.

פינוי דירה לפני מעבר דירה

מצב נוסף בו מבצעים פינוי דירה הוא מעבר דירה. מעבר דירה הוא הזדמנות פז למיון החפצים של כל בני הבית. חברת מקצועית תבצע את הפינוי בצורה יעילה. אם מדובר על מעבר לחו"ל, על אחת כמה וכמה שיש לבצע פינוי דירה יסודי כי אין טעם בהעברה יקרה של חפצים מהארץ לחו"ל, כולל רהיטים. משתלם יותר לקנות רהיטים ותכולת דירה בחו"ל. חברות המבצעות פינוי תכולת דירה בחולון או כל עיר אחרת מוכרות את החפצים שיפנו מדירתכם וערך החפצים יקוזז ממחיר השירות, כך שיתכן מאוד שכמעט ולא תשלמו דבר עבור השירות. לפני מעבר דירה, במיוחד דירה קנויה ובודאי לפני מעבר לחו"ל אנשים טרודים בשפע של סידורים, ארגונים ושיפוצים אחרונים. האצלת סמכויות לגבי פינוי הדירה בהחלט יסייע בתהליך קל יותר.

איך לבחור חברה?

ישנן חברות פינוי תכולה רבות ברחבי הארץ. מומלץ קודם כל להכנס לאתרי החברות ולהתרשם מהאתר באופן כללי. חברות הנותנות גם חומר מקצועי, מסבירות לכם איך לבצע פינוי דירה בכוחות עצמכם, חברות בעלות ניסיון בתהליך פינוי אגרנות כפייתית מדירות עמוסות הן כנראה חברות שיעמדו גם באתגר של פינוי הדירה שלכם. בנוסף, רצוי שלחברה יהיה ציוד מתאים להרמה ושינוע של חפצים כבדים כמו ריהוט, פסנתרים ועוד. כדאי למצוא חברה שהתמורה היחידה שהיא מבקשת הוא התכולה ללא תשלום נוסף. יש לבדוק שלחברה יש אישור השלכת פסולת באתרי אשפה מורשים ושהיא מוסרת חפצים גם לאוכלוסיות שצריכות אותם כמו משפחות נזקקות.

אנחנו חברה מנוסה ומקצועית מחד ובעלת מודעות חברתית רבה מאידך. מבצעת פינוי תכולת דירה בחולון, תל אביב וגם מחוץ לאזור המרכז.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו