פינוי תכולת בתים בעת המעבר לדיור מוגן

מפנים תכולת בתים 

גם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים. אין אדם שאוהב להיות תלוי לחלוטין באחרים וחסר עצמאות אך קורה לעיתים שאינו יכול להמשיך לחיות בכוחות עצמו, בדירה לבד. הסיבות לכך רבות ומגוונות. אנשים מבוגרים למשל בוחרים לעבור לבתי אבות בגלל הבדידות (שהרי שם מרוכזים אנשים בגילם ומסופקות פעילויות יומיות בד"כ), בגלל מצבם הרפואי או כחלק מהניסיון להקל ולשדרג את חייהם (בעיקר אם מדובר בבתי אבות יוקרתיים). אנשים בעלי לקויות נפשיות עוברים להוסטלים כדי ללמוד מיומנויות חיים ולהיות חלק מקהילה ואפילו אנשים חולים סופניים לעיתים עוברים להוספיסים כדי לעבור את ימיהם האחרונים בטיפול רפואי תקין ובחברת בני אדם.

התמודדות עם העבר

תהיה מה שתהיה הסיבה בשלה צריך האדם לעזוב את ביתו, העובדה נשארת שברב המקרים עליו להתמודד עם הדירה הקודמת שלו, הגדושה בד"כ בחפצים וריהוט. מטבע הדברים, אדם שאינו מסוגל לחיות בכוחות עצמו, בד"כ לא יהיה מסוגל גם לעמוד שעות ולמיין את החפצים שנמצאים בדירה. לדיורים מוגנים, הוספיסים ובתי אבות לוקחים בד"כ מעט מאד דברים, מה שאומר ששאר פינוי תכולת הבתים יהיה חייב להיעשות ע"י אדם אחר.

משפחה מול מקצוענים

אין זה נכון לאומר באופן גורף כי המשתמשים בשירות של דיור מוגן, הוספיס או בית אבות הנם אנשים ללא משפחות קרובות. רבים מהם התברכו במשפחות גדולות בעלי ילדים ונכדים, שבאים לבקר ומעורבים בחיי הסבא והסבתא. עם זאת, רב האנשים הנם אנשים עובדים ולכן, קושי למצוא כמה ימים למיון חפצים, פירוק רהיטים והורדתם מהדירה הוא קושי אמיתי. מה גם, שבכל מקרה יש צורך לדאוג למשאית הובלה כדי לפנות את הדירה ולזרוק את האשפה.

פינוי תכולת בתים מקצועית

היות והאדם שעובר לגור בקומונה מכל סוג שהוא יקח עם עצמו מעט מאד דברים, סביר להניח שיש ברשותו כמה דברים שהנם בעלי ערך. לא תמיד מדובר על עתיקות ותכשיטים יקרים, לעיתים גם דיסקים וספרי קודש יכולים להוות נכס. חברות פינוי תכולת בתים מסוימות מבצעות את שירותיהם תמורת החפצים שנמצאים בדירה. צריך רק לשים לב שלא משתמשים בחולשתו של האדם כנגדו ומרמים אותו- על דברים בעלי ערך גבוה מגיע לכם גם תשלום.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו