פינוי תכולת בית ממכולת אחסון

שי פינוי תכולת בית ממכולת 

פינוי תכולה ממכולת אחסון הוא אחד השירותים שאנחנו מספקים בכל רחבי הארץ, בזמינות גבוהה, ביעילות ובאחריות. אם התכולה שלכם מאוחסנת במכולה ומכל סיבה שהיא יש צורך לפנות אותה, אנחנו הכתובת עבורכם, גם בזכות הניסיון הרב שלנו בתחום וגם בזכות המחויבות המלאה לספק לכל לקוח ולקוחה מענה מדויק לכל צורך.

שי פינוי דירה – מקצוענות ללא פשרות

שי פינוי דירה היא חברה ותיקה במיוחד עם יותר מ-20 שנות פעילות מוצלחת בתחום. אנחנו מפנים דירות, חנויות, מחסנים, מכולות, משרדים, מפעלים, מקלטים, חצרות ועוד, מכל תכולה שהיא כולל חפצים גדולים וכבדים מאוד ואפילו פסולת מכל הסוגים. המיומנות של הצוותים שלנו באה לידי ביטוי גם בזמן הקצר שבו אנחנו משלימים כל משימה וגם ברמת השקט הנפשי המרבית שהלקוחות שלנו זוכים בה.

למה אתם צריכים פינוי מכולת אחסון?

מכולת אחסון היא פתרון זמני מטבעו לצורך אחסון תכולת הבית (או כל תכולה אחרת, כמובן). כשנוצר צורך לפנות את המכולה, מכל סיבה שהיא, כדאי כמובן להזמין מקצוענים בתחום כך שהפינוי יושלם במהירות – ויחסוך לכם את עלות המשך האחסון.

מתי נדרש השירות?

אם התכולה במכולת האחסון כוללת מספר מועט של פריטים, ואין רהיטים גדולים או כבדים, ייתכן שתוכלו לפנות אותה בכוחות עצמכם. יחד עם זאת גם במקרים אלה נדרשת השקעת זמן יקר, ועוד כדאי לקחת בחשבון שהרמת חפצים וסחיבתם ללא מיומנות עלולה לגרום לפגיעות פיזיות ובפרט חשוף לכך הגב.

איך מזמינים את השירות?

שי פינוי דירה מקפידה על זמינות גבוהה – תוכלו להתקשר אלינו או להשאיר פרטים באתר ואנחנו נחזור אליכם במהירות. גם פינוי המכולה יושלם בהקדם כך שתוכלו לסמן V גם על המטלה הזו.

פנו אל שי פינוי דירה להזמנת פינוי תכולת בית ממכולת אחסון

בכל מקום בארץ ובעלות אטרקטיבית. לאחר שנברר אתכם את היקף התכולה ופרטים רלוונטיים נוספים נוכל לספק לכם הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם – ולבצע עבורכם את פינוי התכולה מהמכולה במקצועיות, בבטחה ובלי שאתם תצטרכו להתאמץ או להקדיש לכך זמן יקר.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו