שריפה בדירת אגרנות כפייתית – סכנה מיידית

מה עושים עם שריפות בדירת אגרנות?

פינוי תכולת אגרנות – דירות אגרנות כפייתית מתאפיינות בעומס יתר של פריטי תכולה המונחים בשטחה באי- סדר מוחלט, כאשר גם תשתיות החשמל בשטח הדירה מצויות ברוב המקרים במצב בלוי או מוזנח, והדבר עלול להוות סכנת מיידית להתפרצותה של שריפה אשר תאחוז תוך מספר רגעים קצר בכל שטח הדירה ועלולה להתלקח גם בדירות סמוכות במבנה המגורים בו ממוקמת הדירה.

בשטחן של דירות אגרנות רבות, מונחים על הרצפה כבלים מאריכים המעבירים חשמל מנקודה אחת לשנייה, כאשר עומס היתר של פריטי התכולה בשטח הדירה, גורם לכך שהכבלים המאריכים הינם במצב בלוי העלול להוות סכנה מיידית להתלקחות שריפה. בנוסף, נקודות החשמל בשטח הדירה הן ברוב המקרים במצב תחזוקתי ירוד, דבר המוביל לכך שהסכנה להתפרצות שריפה הולכת וגוברת בכל רגע ורגע. חשוב לציין שמכיוון שדירות האגרנות עמוסות בתכולה, גם שריפה עליה מצליחים להשתלט במהירות עלולה להוביל לנזק והרס בלתי הפיך.

ההרס הרב לתכולה המצויה בשטח הדירה, לתשתיות הדירה ובמקרים מסוימים גם למבנה בו ממוקמת הדירה, עקב פריצת שריפה בדירת אגרנות, מחייב אתכם לפעול בכל דרך אפשרית לפינוי מיידי של תכולת האגרנות משטח הדירה לפני שהגרוע מכל יתרחש.

פינוי תכולת אגרנות – הפתרון האפקטיבי ביותר למניעת שריפות בדירות אגרנות

פינוי תכולת אגרנות מהווה למעשה את הפתרון האפקטיבי ביותר למניעת שריפות בשטחן של דירות האגרנות, כאשר הליך הפינוי נעשה באופן כזה המאפשר "דילול" משמעותי של היקף פריטי התכולה המצויה בשטח הדירה ולאחר מכן ביצוע פעולות ההופכות כל דירת אגרנות מוזנחת לסביבת מגורים מוצלחת.

אף על פי שהליך פינויה של דירת אגרנות איננו נעשה באופן מכוון למניעת שריפות, הדבר נחשב לאמצעי היחידי העומד לרשותכם לצורך מניעתה של שריפה אשר תוביל להרס בלתי הפיך בשטח הדירה ואף במבנה בו ממוקמת הדירה.

אצלנו בשי פינוי דירה, תוכלו למצוא שירותי פינוי מקצועיים המשלבים בתוכם את כל פתרונות השירות לצורך ארגון מחדש של סביבת המגורים. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו שירות ייעודי לפינוי דירות לאחר שריפה במסגרתו אנו מפנים את נזקי השריפה, מסיידים ומנקים עבורכם את הדירה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו