פינוי תכולה מבתים שהיו סגורים הרבה שנים

שי פינוי תכולה מבתים שהיו סגורים במשך שנים

בעיות רבות עולות בבתים שהיו סגורים במשך שנים. לעיתים זה קורה עקב מעבר של הורי המשפחה לבית אבות, לעיתים אדם עוזב את דירתו בארץ וטס לחו"ל לשנים מבלי להפקיד מישהו שיפקח על הדירה. ולעיתים ישנם מצבים מורכבים אחרים הגורמים לדירה להסגר למשך שנים, אין יוצא ואין בא.

מה קורה בבית שנסגר למשך שנים?

 דמיינו לעצמכם כל מה שקורה בבית שלא נסגר למשך שנים- אבל אף אדם לא עוצר או מונע את הבעיה. למשל- השתלטות של עכברים, חולדות על הבית והמלטת אין ספור צאצאי מכרסמים בין קירות הבית. דבר זה גורם לכרסום מאסיבי של חפצים, קירות, חלונות. בנוסף- צואת המכרסמים עשוייה להיות מסוכנת והיא מהווה בעיה הגיינית חמורה בבית.

כאשר לא עוצרים את הולדת המכרסמים האלה המצב עשוי להיות קשה מנשוא, והבית יכול להתמלא בהם ובצרכים שלהם- דבר המריח רע ובעייתי מאוד בריאותית. מעבר לבעיית המכרסמים, שהיא רק דוגמא קטנה, קיימות בעיות של חיות אחרות כמו יונים שעושות את צרכיהן בבית, ומזיקים אחרים החודרים לבית ומרעים לו. ועוד לא דיברנו על עובש, רטיבות, ודברים אחרים שאף אחד לא עצר במהלך השנים.

אז מה עושים?

הדבר הראשון- פינוי תכולה מבתים שהיו סגורים הרבה שנים זהו הדבר היסודי והחשוב ביותר- קודם כל לפנות את כל החפצים והרהיטים וכל תכולת הבית המוזנח, על מנת שיהיה אפשר להתחיל ולראות מה הנזקים בבית. לעיתים הנזקים יהיו קלים ויהיה צורך בנקיון מאסיבי ושיפוצים קלים.

אך לעיתים מתגלה שהזנחת הבית עלתה ביוקר ויש צורך בטיפול מאסיבי הרבה יותר לאחר שנים רבות של הזנחה. בכל מקרה, כדאי לתת לבעל מקצוע אמיתי לפנות את הדירה בשלב הראשון, ובוודאי מקצוען כזה ידע לנקות אותה על הצד הטוב ביותר- דבר זה יתן לכן שקט נפשי. טוב לדעת שלאחר טיפול מסור הבית שוב מסודר ונקי וכמובן- בטוח מבחינה בריאותית.

כל מקרה של דירה מוזנחת הוא אינו נעים, וכל מקרה כזה דורש טיפול הולם וראוי. לכן אם ברשותכם נכס כזה- כדאי שתפנו אל בעל מקצוע אמין ומקצועי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו