פינוי שידה לא עובר בדלת

שי שירותי פינוי שידה 

פינוי שידה שאינה עוברת בדלת הבית היא משימה לא פשוטה למי שאין לו את הכלים המקצועיים והידע המקצועי, ואם זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות.

כדאי שתדעו שחברת שי פינוי דירה מציעה לכם שירות שיסייע לכם לפנות את השידה במהירות ובצורה בטוחה.

חברה מקצועית המציעה את כל שירותי הפינוי

חברת שי פינוי דירה היא חברת פינוי מקצועית ומובילה, המציעה את כל מגוון שירותי הפינוי לכל מגזרי המשק ובפרישה ארצית. אנו מבצעים פינוי של דירות ובתים, פינוי מחסנים ומקלטים, פינוי גגות ומרפסות ועוד, ומספקים שורה של שירותים משלימים שמסייעים ללקוח לסיים את המשימה בקלות ותחת קורת גג אחת.

פינוי השידה באמצעות פירוק או ניסור

את השידה אנו נפנה בכל דרך אפשרית על פי שיקולים מקצועיים רלוונטיים במקום. במסגרת זו, אנו מבצעים פירוק של השידה ועל פי הצורך גם ניסור שלה, כך שניתן יהיה לפנות אותה בחלקים קטנים אל מכולת הפינוי, ומשם אל יעד פינוי מורשה על פי החוק.

אפשרות פינוי גם באמצעות מנוף

תהליך הפינוי מבוצע על ידי צוות עובדים מקצועיים, מיומנים ובוגרים העושים שימוש בשורה של כלי עבודה מקצועיים לפירוק וניסור הפריט על מנת שניתן יהיה לפנות אותו מהדלת. במידת הצורך, אנו מציעים גם שירות פינוי באמצעות מנוף המופעל מן הקרקע, כך שאם יש בדירה חלון גדול בסלון או מרפסת גדולה, נוכל לפנות את השידה כיחידה אחת באמצעות המנוף.

סטנדרטים גבוהים של שירות מקצועי

חברת שי פינוי דירה מקפידה על סטנדרטים גבוהים של שירות מקצועי, ובתוך כך מקפידה על הגעה בזמן שנקבע, סיום המשימה על פי לוחות הזמנים שנקבעו, ביצוע העבודה בצורה שקטה ורגועה מבלי להפריע לשכנים, הימנעות מוחלטת מפגיעה בקירות המבנה ושמירה על ניקיון מסלול הפינוי בתום המשימה.

צרו קשר להזמנת השירות

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום

לקבל את כל המידע הדרוש לכם וכן לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ותחרותית, ובהמשך לכך אנו נגיע אליכם בתוך זמן קצר ונבצע את הפינוי בצורה מקצועית, זהירה ובטוחה.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו