פינוי שטחים חקלאיים

שי שירותי פינוי שטחים חקלאיים

עומד לרשותכם שטח חקלאי בבעלות פרטית? עומדים לבצע שינוי בייעוד הקרקע? אצלנו ב-שי פינוי דירה, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של פתרונות שירות גם למטרות פינוי שטחים חקלאיים לכל מטרה.

פינוי שטחים חקלאיים ב-שי פינוי דירה, הינו שירות מקצועי המיועד למטרות פינוי של פריטי תכולה וציוד חקלאי מהשטח העומד לרשותכם. שירות זה מיושם על ידי צוותי הפינוי המנוסים והמיומנים שלנו והוא מנוהל בפיקוחו הישיר של שי-גולד, מנהל צוותי הפינוי ואחד מקבלני הפינוי המוערכים והמנוסים ביותר בישראל.

פינוי שטחים חקלאיים הינו שירות המתמקד בפינוי כל תכולה אפשרית משטח הקרקע, לרבות, מערכות השקיה, חממות, ציוד מכני מיושן, פסולת סביבתית וכדומה. את עבודות הפינוי אנו מבצעים באמצעות מערכות ציוד מתקדמות המיועדות לפינוי שטחים פתוחים ובנוסף אנו מאפשרים למזמיני השירות ליהנות משירותי ניקיון השטח לאחר סיום עבודות הפינוי.

בדומה לכל הליך פינוי מקצועי אחר המיושם על ידינו, גם שירותי פינוי שטחים חקלאיים מיושמים לאחר הליכי תכנון קפדניים במסגרתם אנו בוחנים את ההיבטים הנלווים להליך הפינוי המורכב והמאתגר הנלווה לביצוע עבודות פינוי בשטחים פתוחים. הידע המקצועי העומד לרשותנו בענף הפינוי וההתמחות המיוחדת שלנו בפינוי פסולת סביבתית ומערכות ציוד כבדות משקל, מבטיחים גם לכם הליך פינוי יסודי ומקצועי המתבצע על הצד הבטיחותי ביותר וזאת במסגרת ההקפדה היתרה שלנו על כל כללי הבטיחות הנדרשים לאורך עבודות הפינוי.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו