פינוי שורשים – עקירת שורשים

שי שירותי פינוי שורשים

עומדים להתחיל בהליכי בנייה ומעוניינים לפנות עצים וצמחייה מהמקום? עץ הגדל בחצר ביתכם "משתלט" לכם על המרחב הפרטי ושורשיו מהווים מטרד ומפגע סביבתי? מעוניינים לשפץ או להרחיב את שטח החצר הפרטית שלכם וזקוקים לשירותי פינוי חצרות הכולל פינוי שורשים של עצים? אתם נמצאים במקום הנכון.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" עוסקים בכל תחומי הפינוי האפשריים, לרבות, פינוי עצים משטח החצר ושירותי פינוי שורשים של עצים מבטן האדמה. שירותי פינוי שורשים של עצים הינו שירות ייחודי המוענק על ידי הצוות המקצועי, המנוסה והמיומן הפועל מטעם "שי פינוי דירה". בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מורחב אודות השירות הייחודי ואודות שיטת העבודה.

פינוי שורשים של עצים  – עוד שירות ייחודי המוענק לכם על ידי המקצוענים

רבים מאיתנו המתגוררים בבתים פרטיים מכירים את התופעה במסגרתה עצים שנשתלו בשטח החצר לצרכי נוי ויופי, הופכים עם השנים לגזעים דומיננטיים וענפים השולחים את "זרועותיהם" לכל פינה וכיוון, ומעל הכול, שורשי העץ ממשיכים לגדול ולצמוח מתחת לפני הקרקע, ומהווים סכנה ממשית למבנה ולדייריו.

כמו כן, רבים מאיתנו מעוניינים לסדר ולארגן את החצר הפרטית שלהם, בין אם מדובר בחצר השייכת לבית פרטי, ובין אם מדובר בחצר ציבורית השייכת למבנה מגורים משותף, וחלק מפעולות הארגון וסידור החצר דורשות פינוי שורשים של עצים המתפשטים מתחת לפני האדמה.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם שירות ייחודי ויעיל במיוחד, המאפשר לכם "להיפטר" מכל אותם עצים ושורשים המצויים בסביבת המגורים הפרטית שלכם. שירות פינוי שורשים של עצים, הינו שירות נוסף המוענק לכם על ידי הצוות המקצועי והמנוסה של "שי פינוי דירה". צוות זה מתמחה בכל הליכי הפינוי האפשריים ואף נעזר בציוד המקצועי והמתקדם ביותר לצרכי הפינוי עצמו.

פינוי שורשים –כיצד?

כמו בכל הליך פינוי אחר המבוצע על ידי "שי פינוי דירה", גם הליך פינוי שורשים של עצים מתחיל מביקור מקצועי במקום המיועד לפינוי. במסגרת הביקור במקום, אנו אומדים את היקף העבודה וצרכי הפינוי, וזאת על מנת לבצע עבורכם את פעולת פינוי השורשים באופן המהיר, היעיל והבטוח ביותר.

בכל הליך פינוי שורשים של עצים, המיושם על ידינו, בין אם מדובר בפינוי שורשים במסגרת פינוי חצרות ופינוי שטחים, ובין אם מדובר בהליך פינוי שורשים בלבד, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מקפידים ליישם מספר היבטים מקצועיים, הכוללים בין היתר:

תיחום האזור המיועד לפינוי, בדיקה קפדנית של תשתיות האינסטלציה והחשמל הנמצאות מתחת לפני הקרקע בסמוך למקום בו עוברים שורשי העץ, עקירת השורשים באמצעות ציוד מכני מתקדם, איסוף של כל האדמה המפונית במהלך עקירת השורש מהמקום, הפעלת נקודת איסוף תכולת הפינוי, העברת כלל התכולה המפונית אל אתרי פסולת המיועדים להשלכת גזם על פי חוקי העזר העירוניים המונהגים במקום, ולסיום, ניקיון האזור בו התבצע הליך הפינוי.

פינוי שורשים- למי זה מיועד?

הליך פינוי שורשים של עצים מיועד לכל אחד ואחת מכם, המעוניין לעקור ולהוציא מתחת לפני האדמה שורשי עצים העלולים להוות מפגע ומטרד סביבתי, הן לדיירים המתגוררים במבנה והן למבנה המגורים עצמו. כוחו האדיר של שורשי העץ עלולים להוביל לקריסת מבנים כתוצאה מבקיעת שורשים אל מחוץ לאדמה, וכתוצאה מהתפשטות השורש בצורה מסורבלת אל מתחת לפני שטח המבנה.

בנוסף, הליך פינוי שורשים מיועד לכל אדם המתגורר בדירה פרטית ובמסגרת הליך פינוי חצרות אותו הוא מבצע על ידינו, הוא מעוניין לפנות גם שורשי עצים וצמחייה הנמצאים בשטח החצר.

שירותי פינוי שורשים של עצים, הינם שירותים המוענקים הן לקהל הפרטי ולבעלי דירות פרטיות, והן לוועדי בתים האחראיים על ארגון וסידור הגינה והחצר המשותפת. כמו כן, השירותים המקצועיים של "שי פינוי דירה", מיועדים גם למועצות מקומיות ועיריות, חברות אחזקת מבנים, חברות קבלן וחברות ביצוע עבודות עפר.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" פועלים בשיתוף פעולה מלא עם כל חברה, ארגון ומוסד כלשהוא, המעוניינים להיעזר בשירותי הפינוי השונים שלנו, לרבות, פינוי שורשים של עצים.

פינוי שורשים- הציוד המקצועי בו אנו נעזרים

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" נחשבים למובילי ענף הפינוי בישראל, וזאת הודות לידע המקצועי הרב תחומי שלנו, ולציוד הפינוי המקצועי הנמצא בבעלותנו. כאשר אנו מגיעים לשטח מסוים על מנת לבצע הליך פינוי שורשים של עצים, אנו מקפידים לעשות שימוש בכל הציוד האיכותי והמקצועי העומד לרשותנו.

ציוד זה כולל בין היתר: מכולות איסוף אשפה ופסולת, משאיות ורכבי פינוי המיועדים להובלת פסולת הפינוי בצורה בטוחה ויעילה אל אתרי הפסולת המורשים לכך, ציוד איסוף מקצועי הכולל שקי בד ענקיים, ציוד טכני מקצועי הכולל: מסורים חשמליים, פטישי אוויר וכדומה, המסייעים לנו להגיע אל מרכז השורש ולבצע פעולות עקירה. כמו כן, אנו נעזרים בציוד מכני הנדסי מתקדם הכולל טרקטורים ומנופי זרוע לצרכי הוצאת השורש מבטן האדמה.

בנוסף לציוד הטכני בו אנו נעזרים לצרכי ביצוע עבודות הפינוי, אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מקפידים לעשות שימוש בציוד מיגון וציוד בטיחות, המאפשר לנו להעניק לכם שירות יעיל יותר ובטיחותי הרבה יותר. ציוד המיגון העומד לרשותנו כולל בין היתר: סרטי תיחום לבידוד האזור בו מתבצע הליך הפינוי, חבלים מאסיביים לצרכי קשירה, משקפי מיגון, מסיכות מיגון, כפפות עבודה וכמובן בגדי עבודה ונעלי עבודה איכותיים לצוותי הפינוי.

פינוי שורשים- מתמודדים עם כל אתגר מקצועי!

אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מבצעים מדי יום מגוון נרחב של עבודות פינוי מורכבות ומאתגרות כאחד. הניסיון המצטבר שלנו בענף הפינוי, לצד הידע המקצועי אותו רכשנו עם השנים, מאפשר לנו להתמודד בהצלחה יתרה עם כל אתגר מקצועי הקשור לתחום הפינוי.

לאורך השנים, ביצענו מספר רב של עבודות פינוי שורשים של עצים, ובחלק מהמקרים, נדרשו להתמודד עם שורשי ענק שהתפשטו בצורה מהירה ומסורבלת מתחת לפני האדמה. היכולות המקצועיות שלנו בשילוב הציוד המקצועי בו אנו עושים שימוש, הם "כלי העבודה" העיקריים שלנו, והם אלו המאפשרים לנו להוביל את ענף הפינוי במדינת ישראל, גם בתחום פינוי שורשים של עצים. לעיתים, אנו נתקלים בשורשי עצים המצויים מתחת לשכבת אספלט או בטון, דבר המצריך מאיתנו להתמודד לא רק עם פינוי השורשים מתחת לבטן האדמה, אלא גם עם פינוי פסולת בנייה הנערמת במהלך עבודות הפינוי. אנחנו ב-"שי פינוי דירה" יודעים להתמודד עם כל אתגר מקצועי הניצב בפנינו.

פינוי שורשים- מותירים אחרינו קרקע נקייה!

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" דוגלים במתן שירות מקצועי וללא פשרות לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ובכל מסגרות הפינוי המיושמות על ידינו. כל הליך פינוי שורשים של עצים מסתיים בהליך ארגון, ניקיון וסדר אותו אנו מיישמים בשטח בו בוצע הליך הפינוי.

הליך הניקיון מאפשר לכם ליהנות לא רק מאדמה נטולת שורשי עצים, אלא גם מסביבת מגורים מאורגנת יותר, נקייה יותר ומסודרת הרבה יותר. במסגרת עבודות הניקיון שלנו עם סיום הליך הפינוי עצמו, אנו מקפידים לבצע את הפעולות הבאות: פינוי של כל הפסולת שהוצאה מהמקום במהלך עבודות הפינוי, יישור האדמה והמשטח בו בוצעו עבודות הפינוי, הדברת השטח בחומרי הדברה ייחודים המונעים צמיחה מחודשת של ענפי שורשים מזעריים שאולי נותרו בבטן האדמה ועוד.

פינוי שורשים עושים רק אצל המקצוענים

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מובילים את ענף הפינוי בישראל הודות למספר דגשים מקצועיים המיושמים בכל הליך פינוי המבוצע על ידינו. דגשים אלו כוללים בין היתר: צוות פינוי מנוסה ומיומן, שירות אדיב ומקצועי המותאם לצרכי הפינוי ולדרישות הלקוח, ביצוע הליכי הפינוי בהתאם לכללי הבטיחות השונים ובהתאם לחוקי העזר העירוניים המונהגים במקום בו אנו מבצעים את הליך הפינוי, הקפדה יתרה על תכנית עבודה מסודרת המאפשרת לנו להתמודד בזמן אמת עם כל בעיה הצצה במהלך הפינוי, ביצוע הליכי הפינוי באמצעות ציוד מקצועי, איכותי ומתקדם, העמדת הסכם התקשרות בינינו לבין הלקוח –הסכם זה נועד להעניק לכל אחד ואחת מכם "שקט נפשי" בנוגע ליכולות המקצועיות שלנו.

פינוי שורשים של עצים הינו הליך פינוי המחייב אתכם לשכור את שירותיהם של אנשי המקצוע המובילים והמנוסים ביותר בענף הפינוי. מכיוון שחלק ניכר מהליך הפינוי מתבצע מתחת לפני השטח, הקפידו לבחור את חברת הפינוי המנוסה והמקצועית ביותר. אנחנו ב-"שי פינוי דירה" בהחלט מספקים לכם את השירות המקצועי הטוב ביותר בשטח!

פינוי שורשים גם במסגרת שירותי פינוי אחרים!

שירותי הפינוי השורשים המוענקים על ידינו, הם רק חלק ממגוון נרחב של שירותי פינוי מקצועיים הכוללים בין היתר: פינוי דירות ובתים, פינוי תכולה, פינוי משרדים ובתי עסק, פינוי מחסנים ומקלטים, פינוי פרגולות וחצרות, פינוי מפעלים ושטחי מסחר, פינוי חנויות, פינוי דירות ישנות, פינוי ירושות ועיזבונות, פינוי דירות השייכות לאגרנים או אספנים כפייתיים, פינוי דירות לאחר שריפה, פינוי דירות ללא מעלית, פינוי דירות עם מנוף, פינוי גגות משותפים וחדרי מדרגות, פינוי פסולת בניין, פינוי פסולת סביבתית ועוד היצע נרחב של שירותי פינוי המותאמים לכל דרישת לקוח ולכל צורך. את הליך פינוי השורשים ניתן לשלב במגוון נרחב של הליכי פינוי המיושמים על ידינו, החל מפינוי חצרות ומחסנים בשטח החצר הפרטית ועד לפינוי פסולת סביבתית ופינוי שטחים חקלאיים המיועדים לבנייה.

כל הליך פינוי המיושם על ידי הצוות המקצועי של "שי פינוי דירה" כולל את שלבי העבודה הבאים:

העמדת תכנית פינוי התואמת את צרכי הפינוי ודרישות הלקוח- בשלב זה אנו בוחנים את כל ההיבטים המקצועיים הנדרשים לצרכי השלמת הליך פינוי באופן המהיר, היעיל והבטוח ביותר, לרבות, תכנון מסלול הפינוי משטח הדירה או המקום בו מבוצע הפינוי אל אתרי הפסולת והמחזור השונים.

ביצוע הליכי מיון תכולה- אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מקפידים למיין את התכולה המיועדת לפינוי מתוך שטח הדירה או החצר, וזאת על מנת להפנות כל פסולת פינוי לאתרי הפסולת והמחזור המיועדים לכך.

ביצוע הליכי פינוי בעזרת הציוד המתקדם ביותר- כל הליך פינוי כזה או אחר המיושם על ידינו, מתבצע בעזרת ציוד פינוי פונקציונאלי המותאם לצרכי הפינוי וסוג הפינוי אותו אנו מבצעים.

ביצוע הליכי ניקיון, ארגון וסדר בשטח הפינוי- בכל הליך פינוי אנו מאפשרים למזמיני השירות ליהנות מביצוע עבודות ניקיון, ארגון וסדר המיושמים על ידינו בשטח בו בוצע הליך הפינוי. פעולות אלו מאפשרות לכם ליהנות מסביבת מגורים נקייה יותר, איכותית יותר ומסודרת הרבה יותר.

פנו אלינו עוד היום!

במידה וגם אתם מעוניינים לפנות שורשי עצים מסביבת המגורים הפרטית שלכם, במידה וגם אתם מעוניינים לבצע הליכי פינוי חצרות, במידה וגם אתם מעוניינים להתייעץ עימנו בכל הקשור לתחומי הפינוי השונים המופיעים לעיל, זה הזמן והמקום לייצר עימנו קשר ישיר, ואנחנו נדאג לעמוד גם לרשותכם באופן המיידי ביותר!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו