פינוי שברי זכוכית מדירה, וחידוש הדירה

פינוי שברי זכוכית

רבים ירימו גבה למשמע העובדה שישנו שירות הנקרא פינוי שברי זכוכית מדירה, שהרי מה כבר יכול להישבר בדירה שמצריך שכירת שירות מקצועי לפינוי כמות כל כך גדולה של שברי זכוכית.

ובכן, חברת שי פינוי דירה היא חברה גדולה ומובילה המבצעת מאות משימות פינוי בכל שנה ובכל רחבי הארץ, הן בתחום של פינוי דירות, והן בתחום של פינוי במגזר העסקי והתעשייתי, ולאור הניסיון של החברה, ישנם לא מעט מקרים בהם שירות כזה יכול להידרש.

זכוכית היא דבר מסוכן מאוד

אחד המקרים הפופולאריים ביותר בתחום זה הוא דירה שכל הזכוכיות שלה נופצו, בין שבגלל הדף כלשהו, בין שבגלל הזנחה לאורך שנים, ובין שבאופן מכוון.

אם זה המצב בדירה שלכם, או בדירה אליה אתם מיועדים להיכנס, אתם בוודאי יודעים שמדובר במראה לא נעים, ובמחשבות עוד יותר לא נעימות על אך בדיוק מפנים את כל שברי הזכוכית הזאת מבלי להיפצע.

ובכן, אתם לא צריכים לעשות את זה לבד. זכוכית היא דבר מסוכן מאוד, וכשלא מעריכים נכונה את פוטנציאל הנזק שיש בה, אפשר להגיע למקומות מאוד לא טובים, ולפציעות קשות.

פינוי שברי זכוכית מדירה צריך להתבצע על ידי איש מקצוע בלבד

בדיוק מהסיבה הזאת, אתם רוצים להזמין איש מקצוע שעשה משימה כזאת כבר מספר רב של פעמים, ויודע בדיוק כיצד לפנות את כל הדירה מכל שברי הזכוכיות, מבלי להגיר ולו טיפת דם אחת מהאצבע הקטנה ביותר.

חברת שי פינוי דירה מציעה לכם שירות של פינוי שברי זכוכית מדירה וחידוש הדירה. במסגרת השירות יגיע אליכם צוות עובדים מקצועיים ומיומנים כשהם מצויידים בכל אמצעי המיגון הנדרשים, לרבות נעליים גבוהות, סרבלי עבודה, משקפי מגן וכמובן כפפות עבודה מיוחדות לעבודה עם זכוכית.

כמו כן, במהלך הפינוי, יעשה שימוש באמצעי שינוע מיוחדים בהם אפשר להעמיס את כל שברי הזכוכית בצורה בטוחה ולפנות אותם בקלות מן הדירה.

פינוי של שברי הזכוכית וחידוש הדירה

כל הזכוכיות יועברו למפעל מיחזור שבו אפשר לעשות שימוש חיובי בשברי זכוכית, וליצור מהם משהו חדש ומועיל. במקביל, על פי בקשתכם ועל פי הצורך, יבוצע תהליך של חידוש הדירה במסגרתו תעבור הדירה תהליך יסודי של חיטוי באמצעות חומרי חיטוי ופרוצדורת חיטוי מקצועית.

במידה ויש צורך, יבוצע שיפוץ ראשוני לדירה, לרבות תיקוני טיח, סיד, צבע, ותיקונים קטנים ברחבי הבית. כל התהליך לא יארך יותר משעות ספורות, ואנו נקפיד לעמוד בזמנים בצורה מדוייקת, על מנת שאתם תוכלו כבר באותו היום להזמין זגג שיבצע התקנה של חלונות חדשים בכל רחבי הדירה.

ויש לכם דירה מוכנה בתוך ימים ספורים

בסופו של דבר, כעבור לא יותר מיום או יומיים עבודה של אנשי מקצוע, הדירה שלכם תיראה כמו חדשה, ללא פירור אחד של זכוכית, נראית כמו חדשה, ואתם תוכלו לעשות בה את מה שתיכננתם, בין שמדובר בכניסה לדירה בעצמכם, ובין שמדובר בהעמדת הדירה להשכרה או למכירה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו