פינוי רהיטי הדירה- כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

מפנים רהיטים 

זוהי כנראה המשימה הקשה והמתישה מכולן שניצבת בפניך לפני פינוי דירה – פינוי רהיטי הדירה. מלאכת פינוי הרהיטים דורשת מחשבה, יצירתיות, ניסיון, מהירות והגינות. אם אתה בעל דירה, בעל משרד, שוכר או בעל נכס, תן לנו לדאוג לך. אצלנו בחברה תקבל את השירות האמין והמהיר ביותר על ידי מומחים בתחום. אצלנו תקבל הכל מהכל. בנוסף לפינוי רהיטי הדירה, המומחים שלנו ידאגו לתת לך פתרונות אחסון ושיפוצים קלים לפני המכירה, שירותי הדברה מפני מזיקים, ולבסוף ביצוע ניקיון יסודי, כפי שיפורט בהמשך.

אז מתי יש לפנות רהיטים מהדירה?

פינוי רהיטי הדירה מתבצע בד"כ כאשר הגענו להחלטה כי עלינו למכור את הבית או לחילופין להשכיר את הדירה, או כאשר נרצה לרענן את הבית עם רהיטים חדשים. בנוסף, דירה שהתקבלה מירושה בד"כ תהיה מרוהטת במלואה. אם וכאשר נחליט שאנו לא צריכים את חפציו ורהיטיו של המוריש- אזי נפנה את רהיטי הדירה.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה עלינו לבדוק לגביי חברת פינוי הרהיטים?

ישנן חברות רבות בשוק אשר מציעות הובלה ופינוי רהיטים מבתים. חלקם זולים יותר, חלקם יקרים יותר, בהתאם לדרישות הלקוח. למרות זאת, אין להקל ראש בתכנון פעולה זו. ישנם כמה דגשים שעליך לשים לב אליהם בבחירתך בחברה: האם לחברה יש את היכולת לשנע את הרהיטים אל המקום המבוקש? האם הם מתחייבים ללוחות זמנים מסודרים? האם יש להם את הניסיון בפינוי רהיטים יוקרתיים? האם החברה עובדת על פי חוזה כתוב? בדיקה מוקדמת ומעמיקה את החברה תוביל לתוצאות טובות ומספקות יותר.

תהליך פינוי הרהיטים על ידי החברה

 
ראשית, תספק החברה נציג מטעמה אשר יעריך את תכולת הפריטים, הזמן המשוער לצורך ביצוע העבודה, היקף העבודה המשוער ויעניק ללקוח הצעת מחיר. במידה ויקבל הלקוח את הצעת המחיר, יגיעו עובדי פינוי רהיטי הדירה ויחלו במיון החפצים השונים והרהיטים שיש לפנות, תוך שימת דגש על פינוי החפצים שאין בהם צורך אל אתרי אשפה מורשים, על פי בקשתו של הלקוח. לבסוף, לאחר הפינוי יחלו העובדים בביצוע ניקיון יסודי על פי בקשת הלקוח, ויביאו לסופו של תהליך פינוי ירושה.

בחירת חברת פינוי רהיטים: מה לשים לב ואיך לקבל את השירות הטוב ביותר?

בחירת חברה לפינוי רהיטים היא אחת ההחלטות המרכזיות בתהליך העברת הדירה או רענון הבית. זהו הזמן בו פריטים מכובדים ויקרי ערך, ששימשו אותך לאורך השנים, מוסרים לידיים אחרות. לכן, החלטה נבונה בבחירת החברה הנכונה היא קרדינלית. אז איך מבחרים נכון?

ראשית, חשוב לשאול חברים, בני משפחה או שכנים שעברו תהליכים דומים אחרונה. המלצה ממישהו אמין היא בלתי נתפסת בעיניך. שנית, בדוק את החוות הדעת באינטרנט. ביקורות של לקוחות אחרים יכולות לתת לך תמונה ראשונית לגבי איכות השירות.

מעבר לכך, כשאתה מתקשר לקבלת הצעה, שים לב לאופן בו החברה מגיבה: האם היא מוכנה לבוא לביקור אתר ללא עלות? האם היא מציינת את הצפי הזמן והתחייבות למועדים? האם יש ברשותה ביטוח תוקף לפריטים השונים?

ולסיום, כאשר אתה בוחר בחברה, ודא שיש לך חוזה ברור שמציין את התחייבויות הצדדים, את המחיר הסופי ואת מדדי ההצלחה לפי הם תוכל לדעת אם השירות שקיבלת היה מוצלח. בבחירה הנכונה, התהליך יהפוך להיות הרבה יותר פשוט וחסר דאגות.

 

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן