פינוי רהיטים שלא עוברים בדלת

שי מפנה גם רהיטים שלא עוברים בדלת 

רהיטים שאינם עוברים בדלת כשאנו רוצים לפנות אותם, יכולים להציב בפנינו אתגרים משמעותיים של ממש. מצד אחד, הם נכנסו דרך הדלת כשקנינו אותם, אך כיום, לאחר שהעברנו את הדירה שיפוץ יסודי והחלפנו את משקוף הדלת, רהיטים אלה כבר לא יכולים לעבור דרכה.

חברה מקצועית המציעה את כל שירותי הפינוי

אם זה הוא אכן המצב אצלכם, דעו שחברת שי פינוי דירה מציעה לכם שירות פינוי של כל סוגי הרהיטים, ולא משנה מה גודלם או משקלם, ולא משנה מה רוחב הדלת.

אנו חברה מקצועית ומובילה המציעה את כל שירותי הפינוי לכל מגזרי המשק ובפרישה ארצית, ובכלל זה פינוי דירות ובתים, פינוי מחסנים וגגות, פינוי מקלטים, מרפסות ועוד.

צוות עובדים מקצועיים וכלי עבודה מתאימים

לרשותנו צוות עובדים מקצועיים, מיומנים ואחראים, העוברים הכשרות תקופתיות סביב כל שירותי הפינוי של החברה, וכן סט שלכם של כלי עבודה ואמצעי שינוע מקצועיים, המאפשרים לנו לבצע פירוק של הרהיטים ועל פי הצורך גם ניסור שלהם, על מנת שניתן יהיה לפנות אותם בחלקים קטנים אל מכולת הפינוי, ומשם אל יעד פינוי מורשה על פי החוק.

אפשרות פינוי באמצעות מנוף מן הקרקע

כמו כן, במידה ויש בדירתכם חלון גדול בחדר הסלון, או מרפסת גדולה דרכה אפשר לפנות את הרהיטים הגדולים, אנו מציעים שירות פינוי באמצעות מנוף המופעל מן הקרקע, כך שניתן יהיה לפנות את הרהיטים כיחידה אחת בצורה בטוחה ופשוטה.

שירות מקצועי ואדיב ברמה יוצאת דופן

חברת שי פינוי דירה מקפידה על מתן שירות יוצא דופן לכל לקוחותיה, עמידה מלאה בלוחות הזמנים, ביצוע מקצועי של הפינוי מבלי לפגוע בקירות המבנה, שמירה על ניקיון מסלול הפינוי, ומינימום הפרעה של מנוחת השכנים.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם שי פינוי דירה עוד היום, לספר לנו על הרהיטים אותם אם רוצים לפנות, לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ותחרותית, ובתוך זמן קצר אנו נגיע אליכם ונפנה את הרהיטים בכל תנאי ובכל מצב, ונאפשר לכם להניח את כל הסיפור מאחוריכם, ללא מאמץ.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן