פינוי רהיטים בקריית אונו 054-6437998

שי פינוי רהיטים בקריית אונו

אתם גרים בסביבות קריית אונו או שיש לכם דירה שמה בבעלותכם, ומכל סיבה שהיא אתם צריכים לפנות אותה. פינוי דירה יכול להיות פרויקט מורכב בעיקר אם מדובר על דירה מוזנחת שלא טופלה שנים, אך הדבר הראשון שצריך לעשות בכדי שהיא תהיה מוכנה אם לכם ואם לדיירים אחרים הוא לפנות אותה. פינוי רהיטים בקריית אונו כמו גם בכל מקום אחר יכול להתבצע על ידכם באופן עצמאי, אך מהר מאוד תתקלו בקשיים שיהיה לכם קשה להתגבר עליהם ולכן אתם צריכים לקחת בחשבון את עזרתה של חברה בתחום.

יש כמה חברות שעושות את זה אך אין חברה שמציעה שירותים איכותיים ומקצועיים כמו חברת שי פינוי דירה, ולא לחינם החברה היא המובילה בישראל את התחום ועושה זאת ביד רמה כבר שנים רבות.

הכול מתחיל מהראש…

בשביל שחברה תהיה מקצועית ובשביל שהיא תשרת את לקוחותיה בצורה מושלמת, היא צריכה מישהו שעומד בראשה שמעביר כל הזמן את ערכיו לעובדים שלו.

כזו היא חברת שי פינוי דירה, חברה בבעלותו של שי שטיקגולד אשר הקים את החברה לפני כמה שנים וחרט על דגלו שירות ועבודה לא פחות ממושלמים.

אין דירה שהוא לא יודע להתמודד איתה ואין חלל שהוא והצוות שלא לא יכולים לפנות.

שי מנהל את החברה ביד רמה ומקפיד על הופעתם של העובדים שלו כמו גם על העבודה, אך מעל לכל על הגינות ויושר.

צוות העובדים

פינוי רהיטים בקריית אונו ובסביבותיה כמו גם בכל מקום אחר בארץ חייב להתבצע על ידי חברת שי פינוי דירה.

העובדים בחברה אלו עובדים שנבחרו בקפידה מכיוון ששי המנכ"ל רצה את הטובים ביותר. העובדים הטובים ביותר הם אלו שרואים קודם כל את טובת הלקוח אל מול עיניהם ומציעים לו פתרונות פרקטיים לכל מצב.

צוות העובדים בחברה מומן ומסור ועושה את עבודתו נאמנה, ומקפיד על עבודה נקייה ושקטה עד כמה שניתן. פינוי דירה עם חברת שי פינוי דירה יהיה פינוי מושלם ולא משנה מה מצב הדירה והאם היא מוזנחת או לא.

הכנת הדירה למגורים

יש לא מעט דירות כאלו שצריכות פינוי אך לא רק פינוי. יש דירות שהוזנחו שנים רבות וכשמפנים מגלים שאי אפשר יהיה להראות את הדירה לפני שיעבדו עליה.

זה אומר ניקיון יסודי שלה וזה אומר לעיתים אף הדברה וחיטוי בהתאם למצב שלה. חברת שי פינוי דירה היא חברה שלוקחת דירה בכל מצב שהוא ומעבירה אותה ללקוח כשהיא מוכנה לגמרי.

חברת שי פינוי דירה מנקה את הדירה ומכינה אותה במהירות בכדי שניתן יהיה להראות את הדירה לדיירים פוטנציאליים ולמסור אותה להם.

חייגו עכשיו 054-6437998 וקבלו מענה מהיר ויעיל על כל שאלה שיש לכם, מענה איכותי ובעיקר עבודה מקצועית.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו