פינוי רהיטים בחולון 054-6437998

שי פינוי רהיטים בחולון 

זה קורה ללא מעט אנשים שמקבלים דירה בירושה. הדירה מלאה בחפצים שונים ביניהם ריהוט, בגדים ישנים, ספרים, ניירת. וכל דבר אחר ובשביל שניתן יהיה להשכיר את הדירה או למכור אותה צריך לפנות את הדירה מכל תכולתה. אך פינוי כזה מצריך לא מעט עבודה, מצריך ידיים מיומנות וחזקות וסיוע של כמה אנשים, מצריך רכב פינוי ומצריך לא מעט זמן בשביל לבצע אותו. אך מה עושים במצב כזה? איך מכשירים את הדירה למגורים של דיירים חדשים? מי מפנה דירות כאלו ובעיקר מי מבצע פינוי רהיטים בחולון כמו בכל מקום אחר בארץ ושאר חפצים? בדיוק בשביל זה יש את חברת שי פינוי דירה, החברה המובילה בישראל בתחום.

קצת על שי פינוי דירה

חברת שי פינוי דירה היא החברה הוותיקה בישראל לפינוי דירות מעין אלו. את החברה הקים שי שטיקגולד והוא נחשב היום לאיש המקצוע מספר אחד בישראל. יחד עם צוות עובדים מיומן ומסור הוא מבצע עבודות פינוי דירות, בין אם אלו דירות מוזנחות ובין אם אלו דירות של אגרנים כפייתיים, דירות שהושארו מירושה או מעיזבון או כל דירה אחרת מכל סוג שהוא.

חברת שי פינוי דירה היא חברה בעלת שם בתחום והיא פועלת בכל מקום בו צריך את עזרתה. חברת שי פינוי דירה מקפידה על עבודה מקצועית ויעילה ללא הפרעה לסביבה.

לפנות בלי להפריע לשכנים

פינוי רהיטים בחולון כמו בכל מקום אחר בארץ הוא פינוי שעושה לעיתים לא מעט רעש ומפריע לסביבה במהלכו. הרכב שמפנה שצריך לחנות במקום קרוב, הורדת הריהוט ושאר החפצים שצריך לפנות בחדר המדרגות שיכול להיות רועש ובכלל, זו עבודה בה מעורבים כלים כבדים וחפצים כבדים ורועשים לעיתים. אך חברת שי פינוי דירה עושה את עבודתה בשקט מופתי ומשתדלת לא להפריע את שגרת יומם של השכנים. הרכב המפנה של החברה יחנה במיקום שלא יפריע לסביבה כך שכולם יהיו מרוצים ואף אחד לא יחווה הפרעה משמעותית. אם גם אם רוצים שיפנו את הדירה שאתם צריכים לפנות בשקט מופתי, חברת שי פינוי דירה היא החברה אותה אתם מחפשים למטרה הזו.

פינוי וניקיון

דירה שהושארה מירושה היא דירה שעלולה להיות דירה מוזנחת במקרים רבים. הבעלים שלה עבר להתגורר בבית אבות בשנותיו האחרונות או שלא טיפח אותה במהלך השנים ועכשיו בשביל להראות את הדירה לקונים או שוכרים פוטנציאליים צריך להכשיר אותה. דירה כזו צריך לנקות באופן יסודי ולעיתים אף להדביר או לחטא, וחברת שי פינוי דירה עושה את כל אלו בהתאם להסכם.

אם אתם מחפשים חברה אחראית שתפנה עבורכם רהיטים ושאר חפצים שי פינוי דירה היא החברה בשבילכם. חייגו עכשיו 054-6437998 והדירה שלכם בדרך להיות מפונה מכל תכולתה, פינוי יעיל ומקצועי ובעיקר פינוי זהיר ואחראי.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן