פינוי רהיטים בבני ברק 054-6437998

שי פינוי רהיטים בבני ברק

גרים בדירה בבני ברק ומעוניינים לפנות אותה מהריהוט שבה? יש לכם דירה שהושארה בירושה ואתם רוצים להכין אותה לשוכרים או לקונים עתידיים? מחפשים מי שיפנה עבורכם את הרהיטים שבדירה? חברת שי פינוי דירה היא החברה אותה אתם מחפשים. חברת שי פינוי דירה היא חברה ותיקה אולי הוותיקה ביותר בענף, חברה עם ניסיון רב וצוות עובדים מעולה. החברה מומחית בפינוי דירות מכל תכולתן ובכללן כמובן הרהיטים שבהן, רהיטים שאין בהם צורך ולא צריך להעביר אותן לדירה אחרת. חברת שי פינוי דירה עושה את עבודתה בשקט וביעילות בכדי שאתם הלקוחות תוכלו לישון בשקט. אם אתם צריכים פינוי רהיטים בבני ברק כמו בכל מקום אחר באזור או בארץ בכלל, חברת שי פינוי דירה היא החברה אותה אתם מחפשים.

לעבוד במהירות וביעילות

חברת שי פינוי דירה והצוות שלה מבינים שזמנו של הלקוח יקר. ניהול פינוי של דירה יכול לקחת לא מעט זמן מה שיכול לגרום להפסד של ימי עבודה. חברת שי פינוי דירה מבינה את זה ועושה הכול בשביל שהפרויקט יהיה מהיר ואיכותי. החברה מגיעה עם צוות עובדים מתאים לכל פרויקט בכדי שהוא ייגמר בזמנים שסוכמו בין הצדדים. חברת שי פינוי דירה מקפידה על עמידה בזמנים במהלך ביצוע העבודה אך לא על חשבון איכות העבודה שזה מה שעומד מול עיניה.

פינוי אל מול הרהיטים

יש בעלי דירות שצריכים לפנות את הרהיטים שבהן כמו חפצים רבים אחרים ולא מעוניינים לשלם על כך. חברת שי פינוי דירה מציעה פתרון יצירתי עבור בעלי דירות אלו, פתרון בו כל הצדדים מרוויחים. נציג החברה יגיע אל הבית ויראה אילו רהיטים אמורים להיות מפונים ואם אלו בעלי ערך עבור החברה הפינוי יתבצע בתמורה להם או לחלקם. זה עובד בצורה פשוטה, לאחר שנציג החברה התרשם ולאחר ששני הצדדים הגיעו לסיכום באשר לרהיטים אותם תיקח החברה, קובעים יום ושעה וצוות החברה מגיע לבצע את הפינוי בפועל ומקבל את חלקו כך ששני הצדדים מרוצים וכולם מרוויחים מהפתרון היצירתי הזה.

פינוי וניקיון

צוות חברת שי פינוי דירה לא רק מפנה רהיטים או כל תכולה אחרת בבית, אלא גם מציע את האופציה לניקיון מלא של הדירה והכנה שלה למגורים. יש דירות שונות במצבים שונים ויש דירות שללא ניקיון יסודי ולעיתים אפילו חיטוי והדברה שלהן, לא יוכלו להיות מוצעות למכירה או להשכרה. ניקיון יסודי והכנת הדירה למגורים על ידי צוות שי פינוי דירה ישווה לה מראה נקי ויפה, כך שתוכלו לדבר בקלות רבה יותר על המחיר עם השוכרים או הקונים הפוטנציאליים שלכם. חייגו עכשיו 054-6437998 וצוות שי פינוי דירה יבוא ויבצע פינוי רהיטים בבני ברק כמו בכל מקום אחר בארץ שזקוקים לו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו