פינוי פריטים בודדים

שי שירותים מקצועיים –  פינוי פריטים בודדים

פינוי פריטים בודדים – אין דרך קלה יותר להיפטר מחפצים! זה כל כך פשוט שבאמת חבל על כל יום שאתם משתהים. רוצה לפנות חפצים מהבית צלם שלח בוואטסאפ תמונה וקבל מחיר במקום. חשבת שתצטרך להיסחב עם חפצים או לחכות לבעל המלאכה שיפנה מזמנו ויגיע לבדוק את החפץ אותו תרצה למכור? אז זהו, כדאי שתדע שזה קל הרבה יותר.

פינוי רהיטים

בין אם הנך מתגורר בתל אביב או בגוש דן, וגם אם אתה שוכן בעיר בצפון או בדרום. אנחנו מפנים רהיטים ישנים בכל רחבי הארץ. וזה לא משנה מה יש לך, שולחן ישן, ארון עתיק, מיטות מיושנות. רוצה לפנות חפצים מהבית צלם שלח בוואטסאפ תמונה וקבל מחיר במקום.

פינוי מכשירי חשמל

יש לכם מכשיר חשמל ישן שאינכם צריכים עוד? אנחנו נבוא ונפנה תנור, מקרר, מכונת כביסה וכל מכשיר חשמלי. בכל אזורי הארץ אנחנו נותנים שרות של פינוי מכשירי חשמל וחפצים ישנים. מגיעים לבית ולוקחים אתנו את כל מה שיותר לכם.

פינוי בגדים – 054-6437998

את כל סוגי הטקסטיל אנחנו באים ומפנים. בין אם מדובר בבגדים ישנים וגם אם יש לכם צורך לפנות בגדים של אדם שנפטר. אנחנו נגיע ונפנה את הבגדים. אנשי הצוות שלנו מנוסים וותיקים. והשרות שלנו מהיר ואדיב. נמען את הבגדים ליעד הטוב ביותר.

פינוי כלי מטבח

רוצים להיפטר מכלי מטבח מיותרים? אנחנו נבוא עם רכב גדול ונפנה את כל מה שמיותר לכם. נבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. ואתם תהיו מרוצים מהקלות הרבה בה תתפטרו מהחפצים המיותרים שלכם.

פינוי חפצי נוי

כל חפץ נוי שהוא מיותר לכם אנחנו נפנה. וואזות וכלים מעוצבים, שטיחים ומראות. תמונות ישנות. אביזרים שונים. אנחנו נגיע ונפנה הכול תוך שמירה על ניקיון ועל איכות הסביבה. לא משליכים פסולת סתם כך, אלא רק באתר ממחזר.

פינוי חפצים שונים

אנחנו באים ומפנים כל חפץ מיותר. מכשירי כתיבה, מחשבים ישנים, מפנים מערכות שמע, מכשירי חשמל קטנים. כמו טייפים ועוד.

מפנים כלי עבודה ישנים

יש לכם כלי עבודה ישנים ? מחפשים להיפטר מהם ולא יודעים איך? אנחנו מגיעים ומפנים כל כלי עבודה ישן ואתם מפנים את השטח בבית לפריטים נצרכים.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו