פינוי פסולת מחנות לקראת החלפת בעלות

שי פינוי פסולת מחנות

פינוי פסולת מחנות –  החלטתם להקים עסק, ואחרי חודשים ארוכים של חיפוש המקום הטוב ביותר לפתוח את החנות שלכם, מצאתם חנות שזה עתה התפנתה, מיקום מרכזי, מחיר סביר, הרבה פוטנציאל להצלחה ולעשיית כסף. כעת, אתם נמצאים בשיא ההתלהבות, רוצים להכין את החנות ולהתחיל לעשות עסקים כמה שיותר מהר.

אתם מכינים את כל החומרים השיווקיים, מבצעים הזמנות מספקים, מזמינים שלט גדול לחנות, ומבצעים את כל הפעולות שיאפשרו לכם להתחיל עם העסק כמה שיותר מוקדם.

העניין הוא שהחנות נמצאת במצב גרוע, מלאה פסולת שהשאיר אחריו השוכר הקודם, ריח רע, סימנים על הקירות ממדפים שהוסרו בחופזה, ובעצם מצב לא טוב שפשוט דורש מכם טיפול יסודי.

לבד או בסיוע איש מקצוע?

ייתכן שאתם שוקלים לעשות את כל ההכנות בעצמכם, אבל כדאי שתדעו שישנם דברים שבשבילם פשוט צריך אנשי מקצוע, אנשים שיודעים לבצע את העבודה, שיש להם את כוח האדם הנדרש, שיש להם את הכלים ואמצעי השינוע הנדרשים, ואשר יכולים להעניק לכם שירות כולל שיסייע לכם להניח הכל מאחוריכם, להיכנס לחנות על רגל ימין ולהתחיל את המיזם העסקי החדש שלכם על הצד הטוב ביותר.

מתחילים בפינוי החנות

הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא לפנות את כל הפסולת מהחנות, אבל אין לכם מושג איך לעשות את זה, ולאן בכלל אתם יכולים לפנות את כל הפסולת הזאת.

בדיוק בשלב הזה, אתם רוצים להרים טלפון לחברת שי פינוי דירה, שתוכל להציע לכם שירות פינוי פסולת מחנות אותו היא מבצעת כמה וכמה פעמים בכל שנה.

החברה היא חברת פינוי גדולה ומובילה המבצעת מאות משימות פינוי בכל שנה ובכל רחבי הארץ, הן מול המגזר העסקי והן מול המגזר הפרטי.

במסגרת השירות של פינוי פסולת מחנות, יגיע אליכם צוות עובדים מקצועי ומיומן עם כל כלי העבודה ואמצעי השינוע הנדרשים.

ניקיון וחיטוי יסודי של החנות

צוות העובדים יגיע אליכם בדיוק בשעה הנקובה, ויתחיל לעבודה במהירות וביעילות.

כל העבודה תתבצע בצורה רגועה, שקטה ונקיה על מנת למזער את המטרד לחנויות השכנות שצריכות להמשיך ולנהל את העסקים שלהן כרגיל.

במסגרת השירות תפונה כל הפסולת מן החנות שלכם ותועבר אל מכולת פינוי, משם תובל הפסולת אל מפעלי מיחזור או אתרים מורשים להטמנת פסולת.

לאחר סיום תהליך הפינוי, יחל תהליך של ניקיון יסודי של החנות, תהליך הכולל חיטוי של החנות מפטרת, תחב ועובש, וניקיון יסודי של כל המשטחים לרבות רצפה, תקרה, קירות וכל חלקי החנות.

החנות מוכנה, אפשר להתחיל לעשות עסקים

לבסוף, ניתן לשלב גם תהליך קצר של שיפוץ ראשוני של החנות, צביעת הקירות, תיקוני טיח, התקנת אמצעי תאורה, התקנת השלט החדש, ביצוע תיקונים קטנים של ידיות, התקנת מדפים וכדומה, כך שבסופו של התהליך, החנות תעמוד ריקה, נקיה וריחנית, מוכנה לתחילת הפעילות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו