פינוי עכברים מדירה

פינוי עכברים

כל אחד שהיו לו אי פעם עכברים בבית יודע לספר על חוויה לא נעימה בהחלט. עצם הידיעה שמכרסם, לא כל כך חביב, שוטט לו במטבח ובמקומות נוספים ברחבי הבית, היא בהחלט מחשבה לא נעימה. כמו כן, עכברים עושים את הצרכים שלהם בכל מקום בו הם נמצאים, מה שיכול ליצור ריח לא נעים בבית.
אם כן, ריח לא נעים ולכלוך של הבית, במיוחד את הסביבה בה אוכלים ובה מנקים אוכל, יכולים להיות מפגע תברואתי של ממש. אך אלו הן לא הבעיות היחידות עם עכברים בבית או בדירה. בעיה נוספת אותה יוצרים העכברים היא שהם מכרסמים אריזות מזון כגון פתיתים, עדשים, חומוס יבש ועוד מגוון מאכלים.
בנוסף לכך שהם מכרסמים את כל המזון בו הם פוגשים בתוך המטבח הם מכרסמים דברים נוספים והורסים כלי מטבח נוספים. עכברים יכולים לכרסם בדים שונים, דוגמת סמרטוטים ומגבות בהם משתמשים במטבח, כפפות לתנור אשר עשויות מבד או חפצי נוי שונים אשר עשויים מנצרים והורסים אותם לחלוטין.

כיצד ניתן לבצע פינוי עכברים מדירה?

אם רוצים לנסות להלחם בעכברים ניתן לשכור לצורך כך מדביר, בעל מקצוע בעל נסיון רב שיעשה את העבודה עבורכם, או לנסות להלחם בעכברים באופן עצמאי. לצורך כך הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקנות מגוון גדול של מלכודות שונות, שבתקווה יערימו על העכברים ויביאו לליכדתם המהירה ביותר.
כאשר קונים מלכודות ללכידתם של עכברים חשוב מאוד לא לשכוח ולשים את המלכודות במקומות הנכונים. זאת אומרת, במקומות בהם זיהיתם שהעכברים נכנסים דרכם לדירה, למשל, ארון שיש בו פתח מסויים, ומקומות בהם ראיתם גללים של עכברים. בנוסף, יש לא לשכוח להניח פתיון בדמות מזון כמו גבינה.
דרך נוספת שבאמצעותה ניתן לבצע פינוי עכברים מדירה
מלבד המלכודות השונות אשר הוזכרו לעיל ניתן לבצע פינוי עכברים מדירה בעזרת פיזור רעל עכברים מיוחד. גם כאן צריך להניח את הרעל במקומות בהם נמצאים העכברים וכמובן לשים לב שהפעוטות שלכם או חיות המחמד בבית לא ייגעו ברעל ולא יאכלו אותו בעצמם.

 

 

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו