פינוי עיזבון

פינוי עיזבון? לנו הפתרון

פינוי דירות הוא עניין מורכב. זו לא סתם הובלת דירה, אלא לקבל דירה עמוסה בחפצים, לפעמים מוזנחת, לפעמים מלוכלכת לפעמים מלאת פסולת.

לפעמים בעלי הבית נפטרו וזו דירת ירושה, לעיתים בעלי הבית מבוגרים וצריכים להתפנות לבית אבות. כל דירה והפינוי שלה.

פנו למומחים

רק מומחים יכולים לתת לכם שירות של פינוי וניקוי הדירה וחיטוייה לאחר מכן, תוך הכנתה לדיירים הבאים האופציונאליים.

באינטרנט תוכלו למצוא שפע של חברות פינוי אבל חשוב לבדוק היטב במי מדובר, מה הניסיון ומי ממליץ. אל תתפתו לחתום עסקת פינוי עם כל אחד ומעבר לזה, פינוי עיזבון? לשי הפתרון.

שי פינוי דירה היא אחת החברות המקצועיות והוותיקות בשוק ובעלת צוות של מומחים בפינוי, ניקוי וחיטוי דירות. בקשו המלצות, לכו לראות דירות שעברו את הטיפול של שי פינוי דירה ותוכלו להיווכח במו עיניכם שאכן, שי פינוי דירה הוא הפתרון הנכון עבורכם.

פינוי עזבונות

במהלך החיים כל אחד מאיתנו צובר רכוש רב וחפצים מסוגים שונים שבסוף היום יעברו לשארי הבשר שלנו. על סמך מחקרים רבים בתחום הפסיכוגריאטריה, נמצא שקשישים, דווקא בערוב ימיהם צוברים יותר חפצים וזה מחייב לעמוד בפני אתגר כשאשר הדירה עוברת בסופו של דבר בירושה לילדיהם.

באתגר כזה תעמוד אחת מהחברות המספקות את השירות של פינוי דירות, כמו למשל שי פינוי דירה. אכן, פינוי עזבון – לשי הפתרון. שי והחברה שלו מומחים בתחום ברגישות ובסבלנות.

לוגיסטיקה של פינוי עזבונות

כמו שאמרנו – פינוי עיזבון לשי הפתרון. כי שי פינוי דירה וצוותו יודעים בדיוק איך להפוך את המשימה הלוגיסטית המורכבת הזו למשימה מסודרת יותר ורגישה.

לפני הפינוי, יגיע צוות מיוחד כדי לסקור את החפצים בדירים. לפי היורשים ומה שיגידו, הצוות יידע את מה צריך לפנות ומה להשאיר וכשאנו אומרים לפנות, הכוונה היא לזריקה לפח. משום כך, חובה על החברה גם להצטייד במשאית לפינוי הפסולת או במכולה שתרכז הכול לתוכה וגם תועבר אחר כך לאתר הפסולת הנכון והמורשה.

חיטוי הדירה לאחר הפינוי

בשי פינוי דירה לא ישאירו דירה זרוקה ומלוכלכת. לאחר פינוי עיזבון יש צורך לחטא ולנקות הכול. וחומרי החיטוי רבים ומגוונים. בכולם יש שימוש.

על מנת שיהיה אפשר להעמיד את הדירה למכירה או להכניס לתוכה כבר דיירים חדשים, חייבים לשטוף, לקרצף, לרסס בחומרי הדברה וריסוס, לנקות בחומרים מסירי שומנים, לנקות בכלור ובאקונומיקה מקררים וכיורים, אסלות שירותים ועוד ועוד.

לאחר מכן מגיע שלב הצביעה והסיוד ואז, אפשר להגיד שתענוג להיכנס לבית המחודש.

פוליסת ביטוח

אנא בדקו לפני שאתם שוכרים חברה לפינוי וניקיון, שיש לה פוליסת ביטוח לעובדים שלה ורישיון עסק על פי החוק. הביטוח חשוב מאין כמוהו, בטח כשעובדים עם חומרים רעילים ועם סביבה שעלולה להיות מזוהמת והפינוי כרוך גם בפינוי מגובה, במדרגות ללא מעלית או דרך הגג, עם מנוף.

כל הדברים האלה מסכנים את צוות העובדים וחובה לדאוג לשלומם. חברת פינוי כמו שי פינוי דירות לא משאירה פתח קטן אפילו לפקפוק. אל תהססו לשאול את כל השאלות ולבקש הצעת מחיר.

אם תשוו מחירים בקרב החברות שבשוק, אין ספק שתגיעו למקום הנכון בבחירה שלכם וגם תקבלו המלצות מאנשים שכבר עברו פינוי עזבונות.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן