פינוי סורגים מדירה

מפנים סורגים מבתים

סורגים יכולים להגן על הבית שלנו מפני גנבים ופורצים או לכל הפחות להרתיע אותם מלנסות ולהכנס אל תוך הבית. אין ספק שמראה של סורגים הוא מראה מעט מאיים יותר מאשר מראה של חלון פתוח לרווה, אשר יכול במידה מסויימת לשוות לבית מראה קל יותר לפריצה בכך סורגים עוזרים לשמור על הבטחון של דיירי הבית.

כמו כן, לסורגים יש תפקיד נוסף בכך שהם מגנים על נפילות מהחלון או אם הם נמצאים בתוך הבית הם יכולים להגן על נפילות מהמדרגות, דבר רלוונטי במיוחד כאשר יש ילדים קטנים בבית. לא פעם התקנת סורגים בבתים מסוימים יכולה למנוע אסון של ממש ויכולה למנוע פגיעות קשות מאוד כתוצאה מנפילה מהמדרגות או מהחלון.

עם זאת, לסורגים יש גם חסרונות ולא רק יתרונות. ראשית,  אם הבית מוגן היטב על ידי אזעקה, על ידי כלב נובח או על ידי אמצעי שמירה והגנה אחרים לא תמיד יש צורך גם בסורגים, אשר יכולים לפגוע במראה החיצוני של הבית. בנוסף, סורגים צוברים הרבה מאוד אבק ויש צורך לנקות אותם כל הזמן באופן תמידי.

אם נמאס לכם מהסורגים הישנים שלכם בדירה כי אתם מרגישים שהם לא תורמים למראה החיצוני שלה או שאין לכם עוד צורך בהם משום שהילדים גדלו ואין כבר סכנה שהם יתקרבו לחלון אתם יכולים להסיר את הסורגים לחלוטין או לחלופין להסיר אותם על מנת להתקין סורגים אחרים ומעוצבים יותר.

מי מבצע פינוי סורגים מדירה?

לא פעם סורגים עשויים מברזל מגולוון ולכן אין לנו את הכלים המתאימים או את המיומנות להסיר אותם בכוחות עצמנו. לכן, אם רוצים לפנות סורגים לחלוטין או לפנות אותם על מנת להחליף אותם בסורגים חדישים כדאי לקרוא לבעל מקצוע מיומן שיסיר אותם עבורנו.

כמה עולה לבצע פינוי סורגים מדירה?

המחיר של פינוי סורגים מדירה יכול להשתנות בין בעלי מקצוע שונים. לכן, לפני שמזמינים בעל מקצוע שיסיר את הסורגים הישנים כדאי לעשות השוואת מחירים זריזה ולראות מי מהם מציע לנו את המחיר המשתלם והאטרקטיבי ביותר.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו