פינוי משטחי דשא סינטטי

שי שירותי פינוי משטחי דשא סינטטי

הדשא הסינטטי המותקן אצלכם בגינה או בחצר נמצא במצב ירוד? אצלנו ב-שי פינוי דירה תוכלו ליהנות מפתרון מהיר ומקצועי למטרות פינוי משטחי דשא סינטטיים. שירות זה מיועד גם לבעלי גינות וחצרות פרטיות בהן הותקנו בעבר משטחי דשא סינטטיים, גם לוועדי בתים וחברות אחזקת מבנים וגם למוסדות ורשויות מקומיות המעוניינות לפנות משטחי דשא סינטטיים בכל גודל והיקף.

פעולות הפינוי שלנו לפינוי משטחי דשא סינטטי מיושמת על ידי צוותי עבודה מנוסים ומיומנים בראשותו של שי גולד, אחד מקבלני הפינוי המוערכים ביותר בישראל כבר למעלה מ-25 שנה. צוותי הפינוי שלנו נעזרים בציוד פינוי מקצועי המאפשר להם להתמודד עם אתגרי הפינוי המורכבים ביותר.

את משטחי הדשא הסינטטיים הישנים אנו דואגים להעביר לאתרי פסולת ומחזור המיועדים לשם כך, ולצורך כך אנו נעזרים ברכבי ומשאיות פינוי. במידת הצורך, אנו דואגים לפנות מהמקום בו הוצבו משטחי הדשא הסינטטיים כל פריט תכולה שאינו מיועד לשימוש נוסף, לרבות, מתקני ישיבה, ספסלים, מתקני שעשועים וכדומה.

כמו כן, אנו דואגים לבצע פעולות הדברה (במידת הצורך) בשטח ממנו הסרנו את משטחי הדשא הסינטטיים. כצוות פינוי מוביל בתחומו, אצלנו ב-שי פינוי דירה, תוכלו למצוא את הפתרון המקצועי והמקיף ביותר לכל מטרת פינוי נדרשת, כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ואנו בדרך אליכם.





אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו