פינוי מקצועי של דירה מוזנחת

פינוי מקצועי מזמינים אצל שי

חברת הובלות מקצועית מבצעת משימות רבות בתחום פעילותה. היא מסוגלת לטפל בתכולת דירה סטנדארטית ולפנותה לכתובת מוגדרת. היא מבצעת פינוי דירה וירושה, ויודעת גם לפנות דירה מוזנחת שחי בה אגרן כפייתי. כל פרויקט פינוי דירה שונה מהאחר ויש צורך להיערך לכל אחד בנפרד. מנהל החברה מכין תשתית שיודעת להתמודד עם מצבים שונים. וברור לו, שפינוי מקצועי של דירה מוזנחת מחייב ידע רב, ניסיון ורגישות גבוהה. כאן מדובר על לקוח שסובל מבעיה נפשית שאינה בשליטתו.

מטרד סביבתי

האגרן הכפייתי אוסף לביתו חפצים רבים מכל מיני מקומות כולל מהרחוב. במקרים קיצוניים, הוא מביא מזון מקולקל ומאחסן אותו בארונות או במקומות אחרים בבית. הוא אינו יכול להיפטר מהחפצים שיש בדירתו בגלל אותה בעיה נפשית מורכבת. הוא אינו מודע לסבל שהוא גורם לעצמו, לבני ביתו ולשכנים שגרים בסמוך אליו. לדירה מגיעים חרקים ומזיקים, נודף ממנה ריח לא נעים, וההיגיינה בה לקויה מאוד. לכן, כל אלו יוצאים מתחומי הדירה ומשפיעים לרעה על איכות החיים של הדיירים השכנים.

פעילות הרשות המקומית

החשש האמיתי הוא להתפרצות מחולת ונגעים שונים. יש חשש נוסף להתלקחות דליקה בגלל הצפיפות, הדוחק, וחוסר הסדר בדירה. יש  הכרח דחוף לטפל בדירה וכל מי שיכול לסייע מוזעק למטרה. לעיתים, זה קרוב משפחה, או נציג ממחלקת הרווחה של הרשות המוניציפאלית. כולם מנסים לשכנע את הדייר לפנות פריטים מדירתו. במקרים קיצוניים, יכולה הרשות לכפות פינוי דירה מוזנחת בגלל אחריותה לשלום התושבים ולבריאותם. בשלב שבו נדרש הפינוי ישכרו את שירותיה של חברה מקצועית בתחום.

תשתית מתאימה

מנהל חברה מכין תשתית מתאימה שכוללת כלי עבודה, מנשאי סבלים, עגלות, וכן, משאיות טנדרים ועוד. פינוי דירה מוזנחת מחייב זהירות רבה בגלל שבין הפריטים יש חלקי מתכות וזכוכיות שבורים שעלולים לפצוע. מרבית התכולה תפונה למרכזי מחזור או אשפה, ואילו, חפצים אחרים שיש בה יתוקנו וינוקו כדי להחזירם לשימוש. לחברה יש ביטוחים מתאימים לפעילותה, והיא עובדת עם הסכם מסודר שנכללים בו כל התנאים המוסכמים. שירות מקצועי של פינוי דירת אגרנות כפייתית מתבצע על ידי חברה בעלת ניסיון רב.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו