פינוי מקצועי לדירות מוזנחות וניקיונן- הכל למען האגרן הכפייתי

אז מהיכן ואיך נובעת ההפרעה האובססיבית?

האגרנים הכפייתיים מתחילים את דרכם בתחושת רצון קלה לקניה נוספת ו/או אגירה של בסה"כ פריט נוסף – הפריטים והחפצים שאלו מביאים איתם לביתם מתחילים להתקרב לכמויות מופרזות, ואף אם נעזוב את ענין הכמות נעבור לאיכות: ניתן לזהות באגרנים באשר למשיכה משונה לפריטים וחפצים חסרי ערך הכוללים: חפצים שבורים, דואר זבל, אוכל שעבר את התאריך. "חבל לזרוק" זהו משפט אופייני להם אשר מלווה את סובביהם לא פעם ולא פעמיים במשך שהותם יחד תחת אותה קורה- ותאמינו להם זה יכול לשגע. האובססיה תופסת מקום גדול בחייהם עד שהרבה מהאגרנים נותרים לבד מחוסר ברירת סובביהם לגור איתם יחד בבית שלא ניתן לניוד בסיסי מהעומס המטורף, וזה לא הזמן לחכות, תפעלו.

ה-"מרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים", ומפה השיקום שלכם בדרך.

אחרי שהספקנו להתלונן נרגיע – ההפרעה לא קטלנית, ואף ניתנת לשינוי וטיפול שישפר את תחושתכם ותחושת הפגועים נפשית במידה כבדה. שיקום דירת האגרן אשר כוללת :פינוי מקצועי  וניקיון יתבצע ע"י טובי חברות הפינוי שתמצאו אצלנו ב"מרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים", נציין כי כל המידע הטוב עבורכם לטיפול בהפרעה נמצא במרכז, ובטלפון אחד ניתן לכם את כל התשובות הטובות עבורכם- רק תנסו.

שיקום הדירה כתהליך המורכב במערכת, לוקח לעתים זמן מה שאף יהיה מעל הצפוי להערכתכם. זאת מכיוון שמלבד העומס והבלגן שהבית צבר בתוכו- כל המחנק שיש בין החפצים והרהיטים כמו שבדרך כלל מובילים איתם יחד זיהום ועובש שכן אוורור וניקיון של מדיי פעם היה יכול למנוע ולהועיל בהרבה.

אל תוותרו לעצמכם ותטפלו בבעיה שכן עם הזמן תתעצם, ויותר מהכל אל תחכו ליום בו תצטרכו מפה כדי לזהות את הדרך למבטח- כבר נפגשנו בסיפורים כאלה. ה"מרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" כאן בשביל כל שאלה, רק תפנו אלינו ומשם נבטיח שאתם מסודרים, אמרנו.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן