פינוי מקלט בבניין משותף וניקיון

פינוי מקלט בבניין משותף? קוראים לשי פינוי דירה 

פינוי מקלט בבניין משותף וניקיון – חוששים לפנות את המקלט בבניין כי הוא עמוס, חשוך ומלוכלך? לא יודעים איך להתחיל? אכן, זו עבודה למקצוענים בלבד, ולכן אנחנו מציעים לכם לפנות אלינו בחברת מומחה פינוי דירה כבר היום. נעשה את העבודה בשבילכם, תוך שמירה מרבית על הבטיחות, עבודה נקייה ומסודרת ושירות מהיר, אמין ואדיב.

מדוע חשוב לנקות ולפנות את הבניין? מה צריך לפנות ומדוע?

ראשית זה לא רק חשוב, אלא חובה. המקלטים בישראל אינם קישוט, לצערנו, אלא חלק מובנה מהחיים שלנו. לכן, הממשלה, פיקוד העורף והעירייה מחייבים שהמקלט יהיה ברמה שמישה, כדי שאפשר יהיה לשבת בו במקרה הצורך בעת מבצע, מלחמה או אירוע טרור. חובה על הוועד של הבניין לוודא שאכן זה קורה.

בדרך כלל מה שצריך לפנות הוא את תכולת המקלט, שהופך עם השנים – בעיקר אלו הרגועות מבחינה ביטחונית – למחסן של כל דיירי הבניין. כל מה שהם לא צריכים בבית, הם שמים במקלט. ממוצרי כושר, דרך רהיטים ישנים, ספות ושטיחים, עבודות אמנות, כלי נגינה ואפילו כלים, ציוד ישן, קופסאות וספרים. כל זה לא רק סותם את המקלט ואת הכניסה אליו, אלא גם מסוכן כי הוא צובר אבק, חיידקים וטחב, וכמובן בחושך של המקלט המוצלל אפשר ליפול ולהיחבל.

נשמע לכם מסובך? אין צורך! התקשרו אלינו היום! נעשה את העבודה עבורכם בצורה מהירה, מקצועית ובטוחה ונחזיר את המקלט שלכם להיות במצב תקין שמתאים לכל אירוע ביטחוני

מדוע זו עבודה לאנשי מקצוע בלבד?

הרבה סיבות הופכות את העבודה הזו לעבודה של אנשי מקצוע כמונו.

  1. הסיבה הבטיחותית: מדובר בציוד רב, כבד ולפעמים גם חד, שבור או מלוכלך. לרוב האנשים בבניין, בין אם הם סטודנטים, חיילים, משפחות או קשישים, אין הציוד, כמות האנשים והידע הנדרש, שלא לדבר על כושר פיזי, כוח ואפילו אישורים. לכן, לא כדאי לעשות דברים שאין עליהם ביטוח, שיכולים להרוס את המקלט, להרוס את הציוד המפונה או חלילה לפגוע באחד המפנים. אנחנו בחברת מומחה פינוי דירה מגיעים עם כל הציוד והכוח.
  2. הסיבה הלוגיסטית: מה תעשו עם כל הציוד שתפנו, נגיד ופיניתם לבד? זו לא משימה פשוטה בכלל, ומדובר לפעמים במאות חפצים גדולים וכבדים. לאף אחד בבניין אין די והותר מכוניות שיכולות לפנות את הציוד כמונו.
  3. הסיבה הביטחונית: פיקוד העורף העביר חוזר מדויק בו הדרך בה צריך לפנות, והצורה בה המקלט צריך להיות על מנת שיחשב תקין. למה להגיע למצב של עשיית עבודה לא מדויקת? אנחנו יודעים את העבודה בדיוק והמקלט שלכם יעמוד בתקן!
  4. הסיבה של לוחות הזמנים: אתם אנשים עובדים ורוב השכנים שלכם עסוקים גם הם. מתי בדיוק תעשו את העבודה?

מדוע מומחה פינוי דירה היא החברה המתאימה ביותר?

אנחנו מגיעים עם הציוד, הידע והכוח הנדרשים כדי לעמוד במשימה. יש לנו את כל הציוד, את הידע הטכני והציוד הלוגיסטי, לרבות מכוניות מתאימות לפינוי. אצלנו תוכלו לקבל פינוי מושלם במהירות!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן