פינוי מפגע תברואתי

פינוי דירה – מפגע תברואתי

פינוי מפגע תברואתי – מקרה של הזנחה בדירת מגורים , שמלאה בהררי אשפה, קירות מטונפים, צנרת מים סתומה, ביוב סתום, עכברים וג'וקים בדירה.

הדייר יושן על שקיות זבל ואשפה, עכברים גדולים מסתובבים בחופשיות בין שקיות הזבל ובחדרים מחפשים מזון.

ריח חריף של צחנה באויר , והדירה היא מפגע תברואתי שמפריע מאוד להמשך החיים השגרתיים של השכנים בבניין.

הג'וקים חדרו מהדירה המוזנחת לשכנים וגרמו לסבל רב.

לפנות כמות זבל ואשפה בסדר גודל כזה מדירה שמהווה מפגע תברואתי, חייבים להזמין אנשי מקצוע או חברה שיודעת לטפל בדירה מוזנחת.

יש לבצע פינוי דירה וניקיון איכותי בדירה, בקירות, בריצוף,וכד'. ולגרום לדירה להיות מחוטאת.

בארצנו יש מספר לא מבוטל של דירות מוזנחות, שמהוות מפגע תברואתי חמור, שמסכנות את בריאותם של השכנים בבניין, בנוסף לסכנה שבדירות אלו שמהוות מפגע תברואתי ובראותי סכנה לא פחות חמורה שעקב כמות פסולת וחפצים עלולה להיתרחש שריפה בדירה ולסכן חיי אדם.

לפנינו מספר תמונות מדירות שצילמתי שהיו עמוסות בפסולת אשפה, חפצים וציוד, ותכולה בכמות גדולה, לא להאמין ואפילו מזעזע לחשוב שחיים בדירות אלו, הריח בדירה מצחין וקשה מאוד להבין איך אפשר להגיע למצב הזנחה שכזה, הדירה היא מפגע תברואתי חמור ומסוכן.

אנו צוות שמבצע פינוי דירה, פינוי תכולת דירה, פינוי מפגע תברואתי מדירה, לנו היכולת לתת מענה למצבים חמורים וקשים בדירה.

לנו הניסיון בפינוי וניקוי דירה מוזנחת שמלאה בתכולה ופסולת. אנו משתמשים באמצעי הגנה ובטיחות, כמו חליפות, ומסכות נשימה, וכד. ונוכל לתת מענה מיקצועי לפינוי תכולת דירה.

אנו הכתובת

אני, את, אתה, ואתם, בוודאי נתקלתם מתישהו במקום עבודה עם בעיית ניקיון, מפגעים תברואתיים, דירה שזקוקה לפינוי וניקוי, מחסן או מקלט שחייב לעבור פינוי וסילוק חפצים, יש לכם אדם קרוב שהדירה שלו זקוקה לפינוי חפצים וציוד, ניקוי וחיטוי, ואינכם יודעים למי לפנות אנו הצוות שנותן את השירות ומבצע פינוי דירה בכל הארץ.

התכולה לאן?

את תכולת הדירה נפנה בעזרת משאיות פינוי או מכולות לאתרי אשפה מורשים, לא נזרוק את החפצים והציוד שמפונה לרחוב, פינוי תכולת הדירה והאשפה יבוצע כאשר כל התכולה מוכנסת לשקיות ושקי אשפה שלא יגרם נזק או לכלוך בחדר המדרגות בזמן הפינוי.

פינוי דירה – החוק

חוק שמירת הניקיון, מטיל עונשים כבדים על המשליך פסולת או לכלוך ברשות הרבים.

מדובר בעבירות פליליות, לפיהן המדינה היא המאשימה והעונשים הניתנים לעבריין הינם קנסות ואף מאסר, בהתאם לחומרת העבירה.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן