פינוי מיטה לא עובר בדלת

פינוי מיטה בעייתית 

אם יש לכם מיטה זוגית או יחיד שאתם רוצים לפנות מביתכם… אך המיטה אינה עוברת בדלת לאחר שהחלפתם משקוף בתהליך השיפוץ האחרון בבית או מכל סיבה אחרת, כדאי שתדעו שיש מי שיפתור לכם את הבעיה ויציע לכם שירות פינוי מיטה מביתכם, חברת שי פינוי דירה.

חברה מובילה בפרישה ארצית

שי פינוי דירה היא חברת פינוי מקצועית ומובילה המציעה את כל שירותי הפינוי לכל מגזרי המשק בפרישה ארצית מלאה. אנו מפנים דירות ובתים, גגות ומחסנים, מקלטים, מרפסות ועוד. לרשותנו צוות עובדים מקצועיים ומיומנים העוברים הכשרות תקופתיות סביב כל שירותי הפינוי המסופקים על ידינו.

עושים כל מה שצריך כדי לפנות את המיטה

את המיטה שלכם אנו נפנה מביתכם לאחר שנפרק אותה לחלקים קטנים יותר, ועל פי הצורך נוכל לבצע גם ניסור של המיטה על מנת לאפשר את פינויה דרך פתח הדלת.

במידת הצורך, נוכל לבצע את הפינוי גם באמצעות מנוף המופעל מן הקרקע, דרך המרפסת או חלון חדר הסלון.

סטנדרטים גבוהים של שירות

חברת שי פינוי דירה מקפידה על סטנדרטים גבוהים מאוד של שירות ומקצועיות, מקפידה על הגעה לבית הלקוח בזמן, ביצוע המשימה בלוחות הזמנים שנקבעו, הימנעות מוחלטת מפגיעה בקירות הבית והמבנה, שמירה על שקט ואי הפרעה לשכנים, שמירה על ניקיון חדר המדרגות לאחר הפינוי ועוד. כמו כן, אנו מעניקים שירות אדיב עם קשב מלא לכל דרישות ובקשות הלקוח.

עבודה נקייה ומקצועית

במסגרת תהליך הפינוי אנו נשתף אתכם באפשרויות הפינוי העומדות בפניכם, ובהתאם למה שתחליטו אנו נבצע את הפינוי בכל דרך כנדרש. במידה ואין לכם עוד צורך במיטה, תוכלו להשאיר לנו את אתגר הפינוי, ואנו נדאג לפנות את המיטה במהירות, בזהירות ובצורה בטוחה.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם שי פינוי דירה עוד היום, לספר לנו על המיטה שאותה אתם רוצים לפנות, לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ותחרותית, ובתוך זמן קצר נגיע אליכם עם צוות עובדים מקצועיים ונבצע את הפינוי כך שאתם תוכלו להניח את כל הסיפור מאחוריכם.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן