מומחים לפינוי – מפנים גם מחסנים

אנחנו מפנים גם מחסנים!

פינוי מחסנים הינו שירות מקצועי נוסף העומד לרשותכם בסל שירותי הפינוי של מומחה פינוי דירה. שירות זה מיועד לכל בעלי המחסנים בכל סוג ובכל גודל, והוא מאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות ארגון וסדר בשטח המחסן.

פינוי מחסנים- מספר מילים אודות השירות

שירות הפינוי מיושם על ידי צוות מומחה פינוי דירה בראשותו של שי גולד- קבלן פינוי מוסמך בעל וותק מקצועי של למעלה מ-25 שנה בענף הפינוי. שירותי הפינוי מיועדים לכל בעלי המחסנים שביניכם, לרבות, בעלי מחסנים פרטיים המוצבים בחצרות הבתים או בקומת המחסנים בשטח הבניין, בעלי מחסנים תעשייתיים ובעלי מחסנים לוגיסטיים.

בין יתר השירותים המוצעים על ידינו במסגרת שירותי פינוי מחסנים תוכלו למצוא:

  • פינוי תכולות מכל סוג ובכל גודל מכל סוגי המחסנים, לרבות, מחסנים ביתיים, מחסנים מסחריים ומחסנים לוגיסטיים
  • פירוק מקצועי של כל סוגי המחסנים
  • פתרונות אחסון מתקדמים
  • שירותי הדברה וניקיון בשטח המחסן
  • זיפות גגות מחסנים

ועוד מגוון רחב של שירותים המותאמים לכם באופן אישי בהתאם לסוג המחסן העומד לרשותכם, גודלו והיקף התכולה המאוחסנת בו.

מחסנים פרטיים

מחסנים פרטיים הממוקמים בחצרות הבתים או בקומת המחסנים במבנה המגורים, הם לרוב מחסנים המיועדים לצורך אחסון פריטי תכולה שבעליה אינם יודעים מה לעשות עימה, וכפועל יוצא מכך, שטח המחסן הופך עם הזמן למעין "נקודת איסוף" של פריטים ישנים וחסרי תועלת או שימוש.

אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, נפנה את פריטי התכולה חסרת השימוש מהמקום, נסדר עבורכם את שטח המחסן, נצבע את קירות המחסן מפני עובש וסימני רטיבות ונדאג גם לניקיון המחסן בסיום הליך הפינוי.

מחסנים מסחריים

פינוי מחסנים מסחריים הינו שירות המיועד לבעלי עסקים המחזיקים ברשותם מחסן מסחרי בכל גודל. במסגרת השירות אנו נשביח עבורכם את הנכס ונסייע לכם לנצל אותו באופן האופטימאלי ביותר. שירות זה כולל פינוי תכולה מיותרת משטח המחסן, מתן פתרונות אחסון וניקיון שטח המחסן לצורך תחזוקה נאותה ובטיחותיות יותר.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן