פינוי מזנון לא עובר בדלת

פינוי מזנון בעייתי 

אם יש לכם מזנון גדול שאתם לא זוכרים בדיוק איך הכנסתם אותו לבית, אבל ברור לכם היום שאתם לא יכולים להוציא אותו דרך הדלת, יש מי שיפנה עבורכם את המזנון. חברת שי פינוי דירה מציעה מגוון רחב של שירותי פינוי לכל מגזרי המשק ובפרישה ארצית, ובכלל זה מציעה לכם שירות פינוי מזנון בכל תנאי ובכל מצב.

מבצעים פירוק או ניסור של המזנון

לרשותנו כלי עבודה מקצועיים המאפשרים לנו לפרק את המזנון לחלקים קטנים, ובמקרה הצורך אף לנסר אותו על פי אישור שלכם, כך שניתן יהיה לפנות אותו מהדירה במהירות וביעילות ומבלי לגרום לנזק לקירות הבית והבניין. את הפינוי אנו מבצעים בסיוע צוות עובדים מקצועיים ומיומנים, האוחזים בכל היכולות לביצוע המשימה.

אפשרות לביצוע הפינוי באמצעות מנוף

חברת שי פינוי דירה היא חברה מקצועית המציעה גם שירותי פינוי באמצעות מנוף, מה שמאפשר לנו לבצע את הפינוי גם באמצעות מנוף המופעל מן הקרקע או מותקן על אדן החלון, וזאת בתנאי שדרך פעולה זו על פי השיקולים המקצועיים שלנו, היא אכן עדיפה על כל אפשרות אחרת.

מפנים כל מזנון דרך כל דלת

פינוי מזנון שלא עובר בדלת הבית היא לא תופעה נדירה, וישנם מקרים רבים של בתים העוברים שיפוץ יסודי במהלכו מוחלף המשקוף של הדלת, באופן שמצר מאוד את רוחב הדלת. לא משנה מה רוחב הדלת ומה גודל המזנון, חברת שי פינוי דירה תפנה עבורכם את המזנון במהירות וביעילות.

שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח

אנו מקפידים על שירות מקצועי ואדיב לכל לקוחותינו, מקפידים על הגעה בזמן שנקבע ועל פינוי המזנון בצורה מהירה על פי לוחות הזמנים שנקבעו, וכל זאת מבלי לפגוע בקירות המבנה ומבלי להטריד את מנוחת השכנים או להשאיר לכלוך במקום.

התקשרו עוד היום והניחו את הסיפור מאחוריכם

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, לשאול את כל השאלות שמטרידות אתכם בנושא, ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ותחרותית. בתוך ימים ספורים נגיע אליכם ונבצע את הפינוי ואתם תוכלו להשאיר את כל הסיפור מאחוריכם.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן