פינוי מהגג לפני איטום

מפנים מהגג 

סובלים מנזילות מים מהגג לתוך המבנה? עומדים לבצע פעולת איטום מקצועית בשטח הגג? זה הזמן לדעת יותר על השירותים הנלווים להכנת משטח הגג לפני פעולות האיטום. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מקצועי ומורחב אודות הליכי פינוי גגות לפני איטום.

פינוי גגות לפני איטום –מה זה בכלל?

פינוי גגות לפני איטום הינה פעולה מקצועיות המיושמת על ידי צוות פינוי דירה המתמחה בפינוי גגות והכנת משטח הגג לעבודות האיטום או הזיפות. פעולת הפינוי מיועדת לצרכי סילוק והוצאה של כל תכולה מיותרת המצויה על שטח הגג, לרבות, דודי שמש ישנים שאינם בשימוש, אנטנות שבורות, חפצים וגרוטאות שהצטברו בשטח הגג לאורך השנים, פסולת בניין ועוד.

פינוי גגות מקצועי כיצד הוא מיושם?

צוות פינוי גגות המתמחה בכל הליכי הפינוי האפשריים, לרבות, פינוי גגות בכל גודל ובכל גובה, הינו צוות מקצועי ומיומן המאפשר לכם ליהנות משיטת פינוי מהירה, יעילה ובטוחה למטרות פינוי גגות. שיטה זו כוללת בתוכה: פינוי, סילוק והוצאה של כל החפצים שאינם אמורים להיות בשטח הגג, חיזוק מתקנים המצויים על שטח הגג (על מנת שלא יעופו ברוחות ויגרמו למפגעים סביבתיים), ניקיון משטח הגג והכנתו לקראת הליכי הזיפות או האיטום.

פינוי גגות וטיפול מקצועי בלשלשת יונים

אחת התופעות המאפיינות את מרבית הגגות במדינת ישראל היא תופעת לשלשת היונים. תופעה זו עלולה להוביל ללא מעט תחלואים ומפגעים סביבתיים (מחלות, חיידקים, סתימות צינורות ניקוז וכדומה). אנחנו ב-צוות פינוי דירה מתמחים בפינוי וניקיון לשלשלת יונים, ולאורך שנות פעילותנו בענף הפינוי הצלחנו להתמודד עם כמויות אדירות של לשלשלת יונים אשר היו מצויות על גבי מאות גגות בהם ביצענו עבודות פינוי בכל רחבי הארץ.

פינוי גגות לכל מטרה!

אנחנו ב-צוות פינוי דירה, מעמידים לרשותכם צוותי עבודה מנוסים ומקצועיים, המאפשרים לכם ליהנות מהליך פינוי גגות מהיר ומקצועי לכל מטרה, בין אם מדובר בפינוי גג למטרות זיפות או איטום, בין אם מדובר בהכנת משטח הגג לקראת חודשי החורף, בין אם מדובר בפינוי גגות למטרות הכנת משטח הגג לאירוע משפחתי או עסקי וכדומה.

שירותי הפינוי שלנו מבוצעים באמצעות ציוד פינוי מתקדם ומקצועי הכולל בין היתר: מנופי פינוי- מיועד לגגות משרדים ומגדלי מגורים, מכולות פינוי, רכבי פינוי, שרוולי פינוי ועוד. בנוסף, אנו מחזיקים בציוד בטיחות המאפשר לאנשי הצוות לבצע את עבודתם על הצד הבטוח והבטיחותי ביותר. כמו כן, אנו מקפידים לבטח כל עבודה באמצעות ביטוח צד ג'.

פינוי גגות- זה השטח המקצועי שלנו!

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם הליך פינוי גגות מקצועי, מהיר, איכותי ובטוח, ואם גם אתם רוצים ליהנות מהידע המקצועי הנרחב העומד לרשותנו בכל הנוגע לפינוי גגות בכל רחבי הארץ, אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר מיידי וישיר ותוך מספר שעות נגיע לביקור אצלכם בגג!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן