פינוי מדירות של אגרנים

שי שירותי פינוי מדירות של אגרנים 

פינוי מדירות של אגרנים – אגרנים כפייתיים הם אנשים שיכולים במקרים רבים להיראות בדיוק כמו אנשים נורמליים, כשאל ההפרעה הנפשית שלהם ניתן להיחשף אך ורק כאשר מגיעים אל ביתם. אנשים אלה הם אנשים שעבורם בקבוק פלסטיק ריק או קופסת שימורים ריקה, הם בדיוק אותו הדבר כמו אלבום תמונות עבור אדם נורמלי. אותו אגרן כפייתי מפתח רגשות כלפי חפצים חסרי ערך לכאורה, ומרגיש צורך עז לאסוף אותם אל ביתו ולשמור אותם קרוב אליו.

פינוי דירה, שלב הכרחי בטיפול

בהתאם לכך, ניתן לדמיין כיצד נראית דירתו של אגרן כפייתי לאחר שנים ארוכות שבהן הוא צובר עוד ועוד חפצים ופריטים אל תוך הבית, ואפשר להעריך שלא מדובר במראה מלבב. ואכן, במצבים אלה נגרמות טרגדיות רבות של פירוק משפחות, מריבות אין סופיות עם השכנים באזור הסובלים מתנאי תברואה קשים וכדומה. הטיפול באגרנים כפייתיים אינו טיפול שיכול להוביל לריפוי, אך בהחלט יכול להביא לשיפור משמעותי במצבם באמצעות הטיפולים הפסיכולוגיים והפסיכיאטריים הנדרשים, ואשר בהם נעשה שימוש במחלות כפייתיות אחרות.

חברת פינוי מקצועית ובעלת ניסיון בתחום

כל תהליך טיפולי כזה מתחיל תמיד בשירות של פינוי מדירות של אגרנים, על מנת לנתק אותו מן המציאות אליה הורגל, ולייצר עבורו סביבה בה יוכל לפתח חיים ומציאות חדשה. פינוי מדירות אגרנים הוא מקצוע לכל דבר, ולחלוטין לא כל חברת פינוי מסוגלת לעשות זאת. חברת שי פינוי דירה היא חברה שלאורך כל שנות פעילותה צברה ניסיון רב בתחום זה, ועובדת בשיתוף פעולה עם גורמים פסיכולוגיים ופסיכיאטריים המנהלים בדרך כלל את תהליך הפינוי, ועם רשויות רווחה של רשויות מקומיות האחראיות או יוזמות תהליכי פינוי כאלה.

צוות עובדים ומיומן, בוגר ואחראי

צוות העובדים של החברה מאומן ומיומן למצבים אלה, ויודע בדיוק כיצד להתמודד עם תהליך של פינוי מדירות אגרנים כפייתיים פשוט כדי למקסם את ההסתברות להצלחת המשימה. משימת הפינוי היא קשה עבור חברת הפינוי, אך קשה שבעתיים עבור האגרן הכפייתי עצמו, ועל כן ישנה חשיבות רבה שכל האנשים המעורבים בתהליך הפינוי ידעו כיצד להתנהג במהלך הפינוי, ממה להימנע, וכיצד למנוע מצבים בהם האגרן הכפייתי ינטה לשבור את הכלים ולהכשיל את התהליך.

שירותים משלימים לחידוש מראה הבית

במסגרת זו מציעה החברה שירות שלם של פינוי מדירות אגרנים, שירות הכולל לא רק את תהליך הפינוי עצמו אלא גם שורה של שירותים משלימים המיועדים להחזיר את הדירה למצב נורמלי שיאפשר חיים ומגורים נורמליים בה. שירותים אלה כוללים תהליך של חיטוי הדירה משורה של נגעים כמו פטרת, עובש, תחב וחיידקים שכנראה התפשטו בדירה לאורך השנים, תהליך של ניקיון יסודי של הדירה לאחר הפינוי וכן שירות של שיפוץ ראשוני של הדירה הכולל תיקוני טיח, צבע, סיד, תיקונים קטנים ברחבי הדירה ועוד. צרו קשר עוד היום עם חברת שי פינוי דירה וקבלו את כל הפרטים הדרושים לכם לקבלת החלטה.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו