פינוי כלי זכוכית

פינוי כלי זכוכית – שירות לשביעות רצונכם

אין ספק שפינוי כלי זכוכית אסור שייעשה על ידכם, שהרי אתם עלולים להיפצע ולהיחתך. אז אם אתם שואלים: "מי מפנה כלי זכוכית?" הגעתם לאדם המתאים.

שמי שי שטיקגולד, מפנה כלים מכל הסוגים ותכולות דירה שלמות או חלקיות מן הבית, מן המשרד, מן המקלט ומכל מקום שנדרש ממנו פינוי. צוות העובדים המיומן שלי רואה לנגד עיניו את הצרכים שלכם ועוסק במלאכת הפינוי לשביעות רצונכם

. שירות הכולל גם ניקיון, אריזה, הובלה, הדברה, שיפוצים קלים וכל מה שקשור לפינוי בסדר גודל בינוני, גדול או קטן, מוענק על ידינו, הכול על פי הנחוץ לכם.

באשר תהיו, אהיה

אני אשמח להגיע לכל מקום שבו נדרש פינוי כלי זכוכיות וכל פינוי אחר. לא משנה היכן אתם גרים. הצוות שלי יגיע לכל מקום בתיאום מראש. פינוי מדירות עם או בלי מעלית, פינוי ממרתף או מעליית הגג, ממקום מסובך ללא גישת מעבר. לכל מקום נגיע בשמחה. המיומנות הרבה שצברנו בשנים האחרונות עומדת לנגד עינינו, והצוות המיומן שלי יודע להתמודד עם כל סוגי הפינוי וכל הנדרש לו.

הצוות שלי המורכב מעובדים בוגרים ולא מנערים, רואה לנגד עיניו את טובתכם האישית למען פינוי שקט, מהיר ויסודי. אז בפעם הבאה שתשאלו את השאלה: "מי מפנה כלי זכוכית?" הרי לכם התשובה! שי שטיקגולד והצוות המוביל בניהולו.

אנשי המפתח שלי

כל אחד בצוות שלי הוא איש מפתח שיודע מה מצופה ממנו בכל שלב. אנחנו עוסקים בפינוי מכל הסוגים והגדלים: פינוי זכוכיות שהתנפצו, פינוי זכוכיות שנותרו בעת המעבר, פינוי זכוכיות גדולות או רסיסים קטנים, פינוי כלי זכוכית שיש להיזהר באריזתם בשל סכנת השבירה. חשוב להדגיש כי חשוב להימנע מאיסוף כלי זכוכית רבים באופן עצמאי. הותירו את המלאכה למומחים העוסקים בכך שנים.

מוניטין בצדי הדרך

אנשי הצוות מתחשבים בשכנים, עובדים בשקט, לא תופסים חניות של אחרים. פינוי תכולת דירה הכוללת כלי זכוכית רבים או מעטים יבוצע על פי לוח זמנים מדויק. כך גם פינוי תכולה מחפצים שונים: פינוי בגדים, פינוי מוצרי חשמל, פינוי רהיטים ישנים, בנוסף לפסולת אשר נחוץ לפנותה.

פינוי פסולת הכוללת שברי זכוכית וחומרים אחרים חשוב כי ייעשה לאתרים המורשים בלבד. "שי- פינוי דירה"- חברת הפינוי שלי מכירה על בוריה את חוקי העזר העירוניים ויודעת לאן להוביל כל סוג של פסולת זכוכית בלי להותירה בצדי הדרך.

פינוי זכוכיות ודירה נקייה

המוניטין שרכשנו מוביל אותנו למקצועיות ומבטיח לכם שירות איכותי. רכבים גדולים יובילו את כלי הזכוכית למשכנם המבוקש ואת שברי הזכוכיות לאתר הפסולת הנדרש להם.

פינוי הדירה יבוצע גם מבתים שקיבלתם בירושה וכוללים כלי זכוכית שונים. פינוי ירושה יכול לכלול פינוי תכולה שלמה עשויה זכוכית או חומרים אחרים. אנו נעמוד לשירותכם בכל מצב ונעשה זאת באמפתיה ובתחושת כבוד והכלה.

הצוות שלי יודע, מוכן וערוך לקראתכם. את הדירה נשאיר נקייה וריקה מזכוכיות ומפסולת אחרת. נשמור על ניקיון  חדר המדרגות והכניסה, על שלמות המעלית, על יחס מכבד לשכנים ולכם. בסבלנות המיוחסת לנו נבצע את הפינוי על הצד הטוב ביותר.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו